Pentru ca intervievatul este Bogdan Enoiu, seful McCann Worldgroup Romania, al patrulea grup de comunicare de pe piata locala, si unul dintre cei mai cunoscuti oameni din publicitatea romaneasca...si un manager la fel de cunoscut pentru raspunsurile scurte, uneori de doar doua trei cuvinte.

TOP: Cele mai mari grupuri de comunicare din Romania

TOP: Cele mai mari grupuri de comunicare din Romania

Te face sa fii atent la maximum pentru ca esti mereu stresat sa nu uiti sa-l intrebi ceva. Si tot se intampla. La cateva ore dupa ce ai terminat interviul si dupa ce te-a lasat durerea de cap, iti dai seama ca tot ai uitat sa-i pui cateva intrebari: cine este mai bun la tenis –el sau CTP, cunoscutul jurnalist cu care joaca de 13 ani, daca a fost vreodata tentat sa investeasca in companii de presa si nu doar de comunicare...ba chiar ce dorinta si-a pus de ziua lui, avand in vedere ca si-a serbat aniversarea cu doar cateva zile inainte de interviu.

Dar cand ai interviu cu Bogdan Enoiu, te bucuri in primul rand ca a reusit sa ajunga...pentru ca in ultimul moment poate aparea o sedinta, un meci de tenis sau trebuie sa ia copiii de la scoala ori gradinita. Unii au asteptat un astfel de moment si cativa ani. Iar daca vine si dupa un meci de tenis, chiar daca in intarziere, deja esti un norocos.

Prefera sa manance acasa, alaturi de familie

Stabilim sa ne intalnim la 13.30 la restaurantul La Brasserie, din Soseaua Nordului, aflat pe malul lacului Herastrau, langa Casa di David- una dintre locatiile preferate ale oamenilor de afaceri din Bucuresti.

Enoiu, imbracat in blugi, tricou si pulover, intarzie in jur de jumatate de ora, iar cand ajunge se uita grabit daca la una dintre mesele de afara mai sunt Ion Tiriac, unul dintre cei mai bogati romani, si fiul acestuia, Ion Alexandru. Restaurantul este unul ales de multi manageri care lucreaza in zona, pentru ca la o alta masa se afla Veronica Savanciuc, presedintele si CEO-ul grupului de comunicare Lowe Romania, impreuna cu Octav Popescu, vicepresedintele Lowe. Sediul grupului de comunicare se afla la fel precum si in cazul grupului Tiriac in apropiere de lacul Herastrau.

Nu se uita pe meniu si isi comanda repede: pentru inceput limonda, salata si paste, iar apoi isi mai comanda un ceai. Desi se cunoaste cu chelnerii, la un moment dat - spre finalul interviului, imi spune ca nu este "un fan al restaurantelor". Prefera masa in familie, acasa. Si nici nu are gusturi complicate: mananca mai ales fructe si salate.

Incepem interviul cu intrebari de business, despre cum a a fost anul 2012 pentru McCann Worldgroup Romania.

Un an cu profit mai mic, dar cifra de afaceri similara cu cea din 2011

“A fost un an bun. Profitul este mai mic decat anul trecut, pentru ca, totusi, se simte criza, si, in general, nu putem lua mereu business international. In general, este un an da, un an nu. Nu poti avea in fiecare an campanii pentru clienti internationali. Iar dupa trei ani in care profitul a fost mai mult sau mai putin in acelasi punct, acum am coborat usor”, spune Enoiu, fara a oferi date exacte despre profitabilitate, pentru ca mai sunt doua luni pana la finalul anului.

In publicitate, ca de altfel in foarte multe domenii, ultima parte a anului este cea mai importanta. Pentru ca in noiembrie, decembrie companiile comunica cel mai mult si isi fac bugetele pentru anul urmator.

Afirma ca grupul a pierdut din profit, comparativ cu anul trecut cand castigul a fost in jurul a 2,3 milioane de euro, pentru ca “a fost putin descoperit pe partea internationala” si a piedut “niste joburi”, din cauza unor rearanjari in sistemul retelei McCann Erickson.

“Dar am mai castigat un client international in Croatia. Aici avem un client din bere si mai lucram pentru doua pitch-uri internationale si speram ca vom castiga macar unul. Ambele sunt din FMCG (n.red.: bunuri de larg consum)”, explica Enoiu.

McCann Erickson are la nivel international o colaborare cu Coca-Cola pentru promovarea in 23 de tari a bauturii racoritoare Coca-Cola si a apelor minerale Dorna si, de asemenea, cu operatorul telecom Bite, pentru Lituania si Letonia.

Vrea ca 50% din business sa fie international in 2015

Anul trecut, 20% din business a fost generat de campaniile internationale, iar in prezent procentul este in jurul a 28%.

Bogdan Enoiu: 2011, cel mai bun an din punct de vedere creativ

Bogdan Enoiu: 2011, cel mai bun an din punct de vedere creativ

“Vrem ca in 2015% sa ajungem la 50%”, mai spune Enoiu.

McCann Worldgroup Romania a avut in 2011 o cifra de afaceri de aproximativ 55,5 milioane de euro si un profit net de 2,3 milioane de euro. Grupul condus de Bogdan Enoiu este format din companiile B.V McCann Erickson (business in care sunt incluse agentia de creatie McCann Erickson si cea de media UM), McCann PR (agentie de relatii publice), MRM Partneri (comunicare digitala si marketing direct) si Momentum EMC (organizare de evenimente).

“Cifra de afaceri este aproape la fel, nu am coborat”, adauga managerul.

Mai gusta o data din salata si imi spune ceva ce rupe conversatia despre business: “Voi ati luat sistemul asta de la FT (n.red. cotidianul britanic Financial Times). FT face lunch-uri din astea”.

Il intreb daca ii place formatul. “Vedem acum”, imi raspunde.

“Cel din FT va place?”, ii spun.

“ Da”. Daca il intrebi pe care dintre personajele intervievate de jurnalistii de la Financial Times i-ar fi placut sa le intalnesca, spune ca pe toti.

Voi aveti o colaborare cu Wall Street Journal?

Dintre ziarele internationale citeste doar doua cu regularitate: Financial Times si International Herald Tribune.

“Wall Street Journal nu cititi?”, ii spun.

"Nu, nu citesc. Astea imi plac mie. Da, de ce? Voi aveti o colaborare cu Wall Street Journal?", ma intreaba si ii raspund ca nu.

Apoi revenim la zona de business.

2013 nu se anunta un an mai bun

„2012 a fost un an greu, complicat pentru toata lumea si cel care urmeaza nu se anunta cu mult mai bun. Dar ne-am obisnuit, lucram cu ce avem. Toti anii au fost grei, fiecare an vine cu surprize, incepe cu sperante de mai bine, dar sunt foarte multi factori interni si externi care complica foarte mult mediul de business. In anii electorali se simte o oarecare nervozitate pentru predictibilitate si orice om de afaceri si nu numai apreciaza stabilitatea in general. Dar asa e viata, o permanenta lupta si un risc permanent si le luam si noi cum vin”.

Bogdan Enoiu (53 de ani) a absolvit in 1984 Facultatea de Metalurgie din cadrul Universitatii Politehnice Bucuresti, iar primul loc de munca a fost cel de inginer la departamentul de fabricatie cutii viteza, din cadrul Dacia.

In 1991, a devenit unul dintre primii antreprenori din industria locala a comunicarii, el lansand atunci agentia de creatie Clip Advertising. In acelasi an a obtinut primul contract (Xerox), iar doi ani mai tarziu a castigat contul Coca-Cola, cel mai vechi client al grupului care in prezent are afaceri de peste 50 de milioane de euro.

Apoi, in 1995 agentia a fost afiliata la reteaua McCann Erickson. Un an mai tarziu, Interpublic, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume, a intrat in actionariatul McCann Erickson Romania.

Interpublic ar putea lansa sau cumpara companii in urmatoarea perioada

Deocamdata McCann Worldgroup Romania este format din patru agentii, in timp ce alte grupuri concurente au in portofoliu. sase, sapte, zece sau chiar 18 companii. Asa ca il intreb daca vrea sa lanseze companii noi.

“E timpul ca IPG (n.red. Interpublic Group of Companies, unul dintre primele cinci grupuri de comunicare la nivel global si actionar in cadrul businessului condus de Enoiu) sa isi consolideze businessul in Romania si sa profite ca pe partea creativa suntem una dintre primele trei tari in Europa si ca pe zona de media are doua agentii foarte tari: Universal si IM (n.red.: Initiative Media, parte din grupul Lowe Romania). Asa ca in viitorul apropiat este posibil sa asistam la o consolidare a businessului IPG in Romania cu o structura mai coerenta”.

Ce inseamna o consolidare: lansari de companii sau fuziuni si achizitii?

“Si, si”, afirma managerul, adaugand ca nu poate oferi mai multe detalii.

Insa pentru ca in comunicare banii se fac din creativitate, ajungem sa vorbim si despre campaniile preferate ale sefului McCann Erickson.

Printre favorite isi fac loc Gala Hagi, campania lansata in acest an pentru Vodafone (“Impreuna suntem mai puternici), campaniile pentru Dorna sau Dedeman si, bineinteles, pentru batoanele de ciocolata Rom, brand care in ultimii doi ani a castigat peste 40 de premii dintre care 15-20 “internationale la cel mai inalt nivel”. Printre acestea se numara si doua Grand Prix-uri la Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate la nivel mondial.

“Cred ca o sa mai vedem premii pentru produse romanesti la festivaluri internationale. Logan este un brand care are mult potential in vanzari in exterior. Este cel mai bine vandut produs romanesc fabricat in Romania. Si cred ca are potential puternic de comunicare la nivel international”, spune Enoiu.

Il intreb daca este vreun brand romanesc pe care nu-l are in portofoliu si pentru care ar vrea sa comunice.

“Nu. Cred ca nu ne impiedica nimeni sa comunicam chiar daca nu-l avem in portofoliu. Avem un proiect de educatie care va fi vizibil in perioada urmatoare. Este un proiect personal, dar in care va fi implicata si agentia”, afirma publicitarul.

“Dar numai de business am vorbit”, imi atrage la un moment atentia.

Joaca tenis de la zece ani. De 13 ani il are ca partener pe jurnalistul Cristian Tudor Popescu

Asa ca trecem la una dintre activitatile lui preferate: tenisul, un sport pe care il practica “de mult, de mult”, de la zece ani. Iar in fiecare zi joaca o ora si jumatate-doua. De altfel, chiar si la interviul pentru wall-street.ro managerul venea de la terenul de tenis.

La un moment dat a mai jucat si fotbal, insa acum practica doar tenis.

“Eu joc doar cu un singur partener, cu CTP (n.red.: jurnalistul Cristian Tudor Popescu). De 13 ani, din 1999 joc cu domnul Popescu”, afirma Enoiu.

Cum este domnul Popescu ca tenisman?

“Foarte bun” , il descrie seful grupului de comunicare. Adauga ca in zona de business “nu prea sunt oameni” cu care sa joace.

Un alt partener cu care a jucat la un moment dat este Ion Tiriac, de la care a preluat si organizarea turneului BRD Nastase Tiriac Trophy, cel mai mare turneu de tenis din Romania, denumit pana anul trecut BCR Open Romania.

“Cum a inceput organizarea turneului? Tot cu un meci de tenis dintre mine si domnul Tiriac. Si este OK financiar, nu castigam, nici nu pierdem. Cateodata castigam, cateodata pierdem. Dar e mereu o placere sa-l facem”.

A jucat tenis si cu cei doi copii (Victor, in varsta de opt ani si jumatate, si Marc, de trei ani si doua luni), insa “mai putin asa, sunt mici…dar le place”.

In timpul liber sta cu copiii si sotia, citeste carti politice si...joaca tenis

De fapt, timpul liber si-l petrece alaturi de familie, citind carti politice si jucand tenis.

“Merg cu copiii in parc, la film, mai mergem la Sinaia. Ce le place copiilor cel mai mult? In parc, sa traga cu pistolul, sa se joace”, spune seful grupului de comunicare.

Legat de filme, spune ca in ultimul timp a vazut mai mult desene animate, ba chiar si in 3D.

In timpul interviului Bogdan Enoiu vorbeste de trei, patru ori la telefon. La un moment dat ii spune interlocutorului: “E misto ala. E frumos.
Este un film care imi place foarte mult. Cel mai bun mi se pare. Trimite-i si tu pe copii”.

Dupa ce termina conversatia il intreb despre ce film vorbea si imi spune ca despre "James Bond".

“Toate mi-au placut. Si cu Roger Moore si cu Sean Connery le-am prins”, adauga managerul. Nu are actori, actrite sau regizori preferati.
A vazut si filme romanesti, dar nu prea ii plac, “pentru ca sunt triste”.

Cand sta la televizor, se uita la sport, la televiziunile de stiri si la programele de pe canalele Discovery, in special la emisiunea „Morgan Freeman si spatiul cosmic".

A amanat vanzarea businessului de publicitate pentru 2020

Imi spune ca nu prea mai are timpul liber pe care il avea pana in 2011. A renuntat la ideea de a iesi din afacerile din publicitate in 2014-2015, insa de un an s-a implicat in proiecte de energie solara si va mai fi foarte ocupat aproximativ un an.

"Este posibil sa vand in 2013 jumatate din businessul de publicitate si urmatorul pas va fi 2020. Pentru ca am zis sa prind si vremuri mai bune, nu numai criza. Si sunt si o sa fie si niste reasezari ale sistemului IPG (n.red.: Interpublic Group)", afirma managerul McCann Worldgroup Romania, care face parte din grupul Interpublic.

Citeste si:

Pe de alta parte, companiile pe care le detine in domeniul energiei solare sunt Hermes Energy, Green Energy si Topliceni Green Energy, in toate avand 50% dintre actiuni. In una dintre companii il are ca partener pe Vlad Mihai Ungureanu (24 de ani), iar in celelalte doua companii actiunile sunt detinute de Helios Strategia si Provenza Holdings Limited (companie inregistrata in Cipru).

Investeste 4-5 milioane de euro in panouri solare

Panourile solare in care Enoiu a investit in ultimul an in jur de doua milioane de euro sunt situate in zona Ploiestiului. In urmatorul an va mai investi inca doua-trei milioane de euro. Investitia totala, de 4-5 milioane de euro, o va recupera in 5-7 ani.

“Am terminat de pus panourile, pana la sfarsitul anului incercam sa dam drumul la doua, de 3-4 megawati. Este primul val anul acesta in Romania si s-a dovedit ca cine este in primul val are de castigat. Este un domeniu foarte frumos”, afirma seful McCann.

“Mai frumos decat publicitatea?”, il intreb.

“La fel. Este foarte high-tech”.

Intr-o alta discutie telefonica il aud cum spune ca s-a ocupat de instalarea unor panouri.

“Eu am instalat. Da, da. Nu ma pricep, dar am invatat. Un an de zile am”, imi explica apoi intreprinzatorul.

Mai spune ca noile proiecte din energie le-a lansat tocmai pentru ca ii place antreprenoriatul.

Nu prea mai are timp liber, dar spune ca isi va face din nou dupa ce termina cu “solarele astea”, solare pentru care “la anul este deadline-ul”.

“Cateodata am timp de filme. De carti...da, intotdeauna. As vrea sa stau mai mult cu copiii, sa fac mai mult sport si sa citesc. Atat”, iti spune daca il intrebi ce si-ar dori sa faca daca ar avea mai mult timp liber.

Atunci cand citeste, 90% dintre carti sunt politice sau de interes general. Beletristica nu prea ii place. Printre cartile care i-au placut cel mai mult se numara cateva scrise de Malcolm Gladwell: "Ce a vazut cainele", "Exceptionalii" sau "Tipping Point".

Daca ar fi sa-i recomande o carte unui tanar, i-ar propune “Ce a vazut cainele”.

“Mi-a placut foarte mult. Sunt lucruri foarte interesante, explicatii foarte destepte asupra unor fenomene din societate, cu accent mare asupra educatiei, cu care si eu rezonez. E foarte buna cartea”, afirma Enoiu.

Vrea sa stranga 3 miliarde de euro pentru educatie

De altfel, in curand vrea sa lanseze un proiect prin care sa stranga trei miliarde de euro pentru educatie, mai exact pentru a plati in plus profesorii din mediul preuniversitar care au rezultate bune cu elevii la testele scolare internationale. Pentru acest proiect colaboreaza cu Catalin Iorgulescu, directorul financiar al McCann Worldgroup Romania, si cu managerii si antreprenorii care formeaza fundatia Romanian Business Leaders.

“10% din PIB pentru educatie. Catre asta tindem. Este un deficit de 3-4% in educatie. Noi vrem sa infiintam acest club al educatiei pentru toti cei care vor sa ajute proiectul nostru, companii si persoane fizice. Romania nu poate sa se dezvolte decat investind mai mult in educatie, marindu-si numarul de oameni educati. Si asta nu se poate face decat prin motivarea profesorilor si trierea lor, prin punerea profesorului pe primul loc. Ca respect si ca plata”, explica antreprenorul.

Practic, el isi doreste sa lanseze o platforma electronica, prin care companii, dar si persoane fizice sa poate face donatii. De asemenea, vrea sa prezinte Guvernului cateva propuneri pentru sistemul de taxare.

Proiectul va fi promovat din acest an, iar strangerea de fonduri va incepe din 2013.

Il intreb cat bani si-ar dori sa obtina.

“Eu vreau 3 miliarde de euro”, imi spune. Suma este mai mare decat banii europeni pe care Romania i-a atras din 2007 si pana acum (circa 1,8 miliarde de euro) si cam cat cifrele de afaceri pe 2011 ale Orange si Vodafone, primii doi operatori in telecom, la un loc.

Asa ca intreb din nou: in cat timp?

“Pai…intr-un an”, raspunde antreprenorul de parca ar vorbi de cateva mii de euro.

Si exclam mirata “Intr-un an?!".

“E complicat, e complicat…stiu”, mai spune antreprenorul.

Insa seful agentiei care a adus Romaniei primele Grand Prix-uri la Cannes Lions, “Oscarurile Publicitatii” mondiale, este hotarat sa reuseasca.

Nu trebuie sa intindem mana, noi prin noi trebuie sa ne ajutam

“Impreuna cu colegul meu (n.red.: Catalin Iorgulescu) stim foarte bine ce trebuie sa facem. Problema e ca noi nu vrem sa facem lucruri mici. Sunt foarte multe ONG-uri care au initative laudabile, dar mici. Toti cei cu care am discutat au problema asta cu lipsa de educatie pe termen lung. Scolile private nu pot rezolva problema pentru ca sunt foarte, foarte putine. Copiii mei merg la Scoala Britanica, dar nu este o solutie pe termen lung. Vrem sa strangem banii, in principal de la cei bogati, dar trebuie sa fie si un efort personal al tarii noastre. Nu trebuie sa intindem mana, noi prin noi trebuie sa ne ajutam”, explica Enoiu.

"Toti vom putea dona, si oameni ca mine, ca mama?", il intreb.

“Da, da, vrem sa stragem si la oameni ca tine si de la pensionari. Sunt 5,5 milioane de pensionari si 4,3 milioane de angajati, dintre care 1,2 milioane la stat. Dintre acestia, 250.000 sunt profesori in sistem preuniversitar. La sistemul universitar suferim si mai tare, pentru ca nu avem nicio universitate in Top 500 din lume. Adica suntem foarte, foarte jos in privinta ambitiilor pe care le avem la nivel de tara”.

Ideea acestei initiative i-a venit citind carti si gandindu-se la cum ar putea Romania sa se dezvolte, sa urce “in ierarhia tarilor europene si la nivel mondial”.

“Romania are scoruri destul de slabe la testele internationale de nivel mediu. Nu vorbesc despre varfuri, ci despre elevii de nivel mediu. De exemplu, despre cat de multi elevi iau peste nota sapte. Profesorii, in sistemul pe care noi il propunem, vor fi platiti in functie de rezultatele pe care le obtin la testele acestea. S-a dovedit ca este o legatura directa intre cresterea economica din ultimii 20 de ani si aceste teste. Tarile care au avut an de an cele mai bune rezultate, s-a vazut in timp ca au avut cresterea economica cea mai sustinuta. China, Coreea de Sud, Singapore si Finlanda sunt printre primele tari la aceste teste. Coreea de Sud zboara deasupra economiei mondiale”.

S-a gandit de multe ori sa fie politician

“V-ati gandit vreodata sa fiti politician?”, ii spun.

“M-am gandit de multe ori, dar am renuntat pentru ca nu le poti face pe amandoua…alegi ori una, ori alta. Este o meserie extrem de complicata, este o perioada extrem de complicata si au disparut figurile inspirationale precum Papa Ioan Paul al II-lea, oamenii acestia foarte carismatici. Mie mi-au placut si Clinton si Bush Jr. Lumea trece printr-o refacere foarte mare acum, are nevoie de lideri. Este o lume complicata cu <<the rise of the rest>>, spune Enoiu. Expresia se refera la evolutia puternica a unor economii care pana in urma cu 7-8 ani nu erau printre cele considerate traditional ca fiind printre tarile influente, avansate, industrializate. Printre tarile pentru care se foloseste cel mai des aceasta expresie sunt cele din BRIC: Brazilia, Rusia, India si China.

Tipul de politician pe care il admira Bogdan Enoiu este "cel care serveste patria si nu interesul personal”. I-au placut mai multi, dar doar straini, niciunul roman.

“Poate m-as fi asteptat la mai mult. Dupa implementarea sistemului acesta educational, poate dupa vreo 20 de ani o sa apara si un politician care sa-mi placa. Un model foarte apropiat de noi ca localizare este sistemul polonez, unde elitele sunt foarte respectate si lasate sa conduca. Cei care sunt in guvern sunt respectati, nu exista suspiciunea ca ar fi corupti. Ati vazut prin ce tragedii a trecut poporul polonez si s-au ridicat”, explica publicitarul.

Asteapta alegerile din SUA. De la cele din Romania nu mai asteapta nimic

“Acum asteptam alegerile” isi continua discursul.

Il intreb daca are emotii pentru alegeri. Imi spune ca nu, ca nu mai are nicio emotie. “Nu mai astept nimic de la ele si nici nu cred ca ma duc”.

Alegerile pe care le asteapta sunt cele de la americani, care ii pun maine fata in fata pe Barack Obama si Mitt Romney.

“Mi-a placut Obama. Am citit cartile lui din 2004, The audacity of hope si Dreams from my father”. Am spus din 2004 ca va ajunge presedinte. Dar acum este o cursa extrem de stransa, este posibil ca Romney sa castige. Da, asteptarile au fost enorme de la Obama, americanii au vrut sa aleaga primul presedinte de culoare, l-au ales, dar acum s-ar putea sa nu-l mai aleaga. Mi-a placut Obama, dar si eu am fost dezamagit. Ma asteptam la mai mult, dar este greu de intors acest sistem financiar”, spune CEO-ul McCann WorldGroup Romania.

Dupa ce vorbeste din nou la telefon, la un moment imi spune: “Mai ai multe intrebari?”.

“Va mai tin doar cinci minute”, negociez eu.

“5 minute? E mult. Nu mai pot, nu ma mai pot concentra”.

Insa mai sta cateva minute si ajungem sa vorbim inclusiv despre managerii favoriti.

“Imi plac cei care sunt generosi, cei de afara sunt cei mai generosi”. Nu imi da exemple, dar ridic mingea la fileu cu un nume: Bill Gates.

“Bill Gates a devenit generos mai tarziu. Mie imi plac cei care sunt generosi de la inceput”, afirma Enoiu.

Imi spune ca el incearca sa ajute personal si impreuna cu grupul pe care il conduce. Din acest punct de vedere, acum, prioritatea lui este proiectul legat de educatie.

In afara de oamenii generosi, nu admira unul in mod special.

Nu vrea sa faca "leading from behind"

“Fiecare om are calitati si defecte si incerc sa invat si eu din calitatile lor”.

Il pun sa-mi enumere trei calitati si trei defecte pe care le are.

“A, nu! Ma obosesti prea mult…si trei si sapte si noua”. Dar continua: “Calitatea este ca sunt destul de energic si defectul ca nu ma pot concentra tot timpul”.

“Dumneavoastra sunteti un lider?”, il mai intreb.

“Probabil ca sunt cumva, nu stiu. Dar incerc sa nu fac <<leading from behind>> (n.trad.: a conduce din umbra)", spune Enoiu, facand referire la politica lui Barack Obama in ceea ce priveste razboiul din Libia.

Nota de plata: Restaurantul La Brasserie

Expresso: 9 lei
Cappucinno: 12 lei
Ceai: 18 lei
Apa plata: 11 lei
Limonada: 26 de lei
Tagliatelle: 49 de lei
Camembert: 40 de lei
Spaghete: 32 de lei
Salata: 39 de lei

Total: 236 de lei

Fotografiile au fost realizate de Stefan Panfili (www.mtmtka.com)

@Wall-Street Lunch
este un feature editorial deja traditional: interviuri inedite acordate jurnalistilor nostri de catre cei mai reprezentativi oameni din businessul romanesc, intr-un cadru informal si relaxat.