Producatorul farmaceutic Antibiotice Iasi estimeaza pentru acest an o crestere cu 6% a profitului net, la 30,55 milioane lei (6,7 milioane euro), fata de 2013, si a programat cheltuieli cu investitiile de 34,12 milioane lei (7,5 milioane euro), potrivit bugetului companiei.

Pentru 2013 compania a raportat un profit de 28,8 milioane lei.

In acelasi timp, Antibiotice Iasi a proiectat venituri totale de 356,17 milioane lei (78,8 milioane euro) si cheltuieli totale de 319,29 milioane lei (70,7 milioane euro). In 2013, vanzarile producatorului au urcat cu 4,4%, la 317,4 milioane lei (71,8 milioane euro).

Numarul de angajati ai producatorului va ramane acelasi, de 1.465 persoane.

Potrivit unor informatii anterioare transmise BVB, exporturile Antibiotice au ajuns anul trecut la 26,9 milioane dolari, in crestere cu 34% fata de 2012, iar estimarile companiei pentru acest an vizeaza un avans de peste 10%, pe fondul extinderii pe piete noi.

Compania livreaza produse farmaceutice finite si substanta activa in 60 de state la nivel mondial, prin intermediul a peste 100 de parteneri. Cele mai mari piete externe ale Antibiotice sunt SUA, Africa de Nord, Europa, Rusia - CSI si Orientul Mijlociu, iar in acest an compania vrea sa intre pe piete din Uniunea Europeana si Australia.

Antibiotice ocupa locul patru pe piata medicamentelor generice si locul 11 per total piata farmaceutica, avand o cota de 2,5%.

Ministerul Sanatatii detine 53,02% din actiuni, iar SIF Oltenia are 10,32%.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri