BMW, numarul unu la nivel mondial im randul producatorilor de automobile pe segmentul premium, va plati majoritatii angajatilor din Germania prime de 7.630 de euro pentru 2012, cel mai bun an din istoria grupului, relateaza AFP.

Muncitorii specializati germani vor primi prime de 7.630 de euro, echivalentul a doua salarii si jumatate, se arata intr-un comunicat al constructorului auto german, potrivit Mediafax.

Aceasta suma va fi primita de o mare parte dintre salariatii BMW din Germania si nu reprezinta o medie a sumelor platite angajatilor si nici un maxim, a precizat un purtator de cuvant al grupului.

In total, aproape 77.000 de persoane lucreaza in Germania pentru BMW si toti vor primi prime, cu exceptia celor care au lucrat mai putin de un an in companie.

Marile companii germane au inceput in ultimii ani sa imparta profitul cu angajatii, tendinta care s-a mentinut in acest an, in special in cazul constructorilor auto.

Daimler, proprietarul Mercedes-Benz, va plati 3.200 de euro celor peste 130.000 de angajati, iar Volkswagen va acorda o suma bruta de 7.200 de euro celor 100.000 de salariati din Germania.

Grupurile Continental si Bayer au anuntat la randul lor ca vor acorda prime angajatilor pentru 2012.

Anul trecut, profitul BMW a depasit pentru prima oara 5 miliarde de euro, iar cifra de afaceri a atins un nivel record de 76,85 miliarde de euro. La sfarsitul lui 2012, BMW avea peste 105.000 de angajati la nivel mondial.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri