Fiat Chrysler Automobiles ar putea vinde o parte din actiuni pentru a amortiza impactul unor evenimente neprevazute pe piata si intentioneaza sa lanseze obligatiuni pentru a-si finanta planul de dezvoltare anuntat in urma fuziunii.

Fiat Chrysler Automobiles intentioneaza sa lanseze obligatiuni pentru a-si finanta planul de dezvoltare anuntat in urma fuziunii si ar putea vinde o parte din actiuni ca sa amortizeze impactul unor evenimente neasteptate din piata, a declarat directorul general al grupului, Sergio Marchionne, potrivit Mediafax.

"Cu siguranta, compania va lansa o emisiune de obligatiuni", a afirmat Marchionne, citat de The Wall Street Journal. Consiliul Director al Fiat Chrysler va discuta planul de atragere de noi fonduri la finele lunii, a spus Marchionne, care nu a dat detalii in privinta sumei care ar putea fi imprumutata sau a datei la care vor fi emise obligatiunile. Cel de-al saptelea mare producator auto la nivel mondial a decis sa transfere listarea principala din Milano pe piata din New York pentru a avea o expunere internationala mai mare si a atrage noi fonduri pentru finantarea unui plan de modernizare a portofoliului de modele evaluat la 48 de miliarde de euro. Investitia ar putea conduce la vanzari anuale de 7 milioane de vehicule pana in 2019. Actiunile Fiat Chrysler Automobiles au debutat luni pe bursa din New York la un pret de 9 dolari pe unitate si au inchis in scadere usoara, la 8,92 dolari.

Retail jobs Sursa foto: Shutterstock.com/Fiat
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri