Hyundai a prezentat modelul hibrid Ioniq la Centrul de Cercetare si Dezvoltare Namyang din Coreea de Sud, ce va fi disponibil cu trei variante de trenuri de rulare, 100% electric, hibrid plug-in benzina/electric sau hibrid benzina/electric.

Primul Ioniq care va ajunge pe piata va fi hibridul cu motor pe benzina si electric. Modelul are la baza o platforma noua si are in proportie de 53% otel de inalta rezistenta si aluminiu (capota, hayonul si componentele de suspensie).

Hyundai Ioniq

Motorizarea pe benzina va fi 1.6 litri Kappa GDi 105 CP, dezvoltat exclusiv pentru modelele hibride, fiind ajutata de propulsia electrica de 43,5 CP. Pentru optimizarea racirii, circuitele chiulasei si blocului motor sunt separate.

Controlul distributiei puterii se realizeaza printr-o transmisie cu dublu ambreiaj (DCT). Aceasta transmisie (cu un randament de 95,7%) ofera in acelasi timp un raspuns prompt al acceleratiei, schimbari line ale treptelor de viteze, dar si consum si emisii de noxe reduse. Suspensia spate a modelului este multi-link, prevazuta cu brat dublu inferior.

Citeste si:
Piata auto: masinile electrice si hibride stabilesc un nou record
Piata auto: masinile...

Hyundai Ioniq


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Cartierul Obor este promovat pe un ecran urias din Gangnam, Coreea