Ford pune accent pe SUV-uri, modele care vor reprezenta 29% din vanzarile globale ale marcii americane pana in 2020, si incearca sa le adapteze la imbracamintea si stilul de viata al potentialilor cumparatori, au spus intr-un workshop la Koln reprezentantii companiei (Jeremy Schofield specialist in trend-uri, Santiago Sainz specialist marketing produs si designerii Serife Celebi si Catherine Verpoort).

Inginerii Ford ne-au dezvaluit ca de la o prima schita la un vehicul gata de drum este nevoie de aproximativ 4 ani. In acest timp, sunt schimbate o multime de elemente in functie de obiceiurile de consum si gusturile clientilor. Pentru anumite elemente, designerii iau in calcul o gama larga de influente posibile de la moda si bijuterii la mobilier de lux.

SUV-urile sunt o optiune foarte buna atat pentru barbati, cat si pentru femei, tineri si varstnici, considera reprezentantii Ford.

Cine sunt clientii de SUV-uri Ford?

  • femei cu copii

Femeile moderne care au copii isi doresc masini cu o pozitie inalta de condus, intrucat le face sa se simta in siguranta. Potrivit Ford, peste 90% dintre mamele moderne pun pe primul loc siguranta cand vor sa achizitioneze un autoturism nou, iar 59% dintre acestea considera ca SUV-urile sunt masinile cele mai sigure in caz de accidente. O alta caracteristica pe care 63% dintre mame o asociaza cu SUV-urile este ca acestea sunt ideale pentru condusul pe vreme proasta.

Aceste persoane calatoresc cu copii lor si au nevoie de spatiu, iar SUV-urile le ofera acest lucru. Una din trei mame considera ca SUV-ul ar trebui sa fie urmatoarea ei masina.

  • tineri intre 18 si 34 de ani (milenarii)

Un alt grup de clienti il reprezinta tinerii intre 18 si 34 de ani. Acestia considera SUV-ul un simbol al succesului. Ei isi doresc masini puternice si considera ca SUV-urile sunt acestea. Un alt element care ii atrage pe tineri catre SUV-uri este designul. Unul din patru tineri considera ca SUV-ul ar trebui sa fie urmatoarea lui masina.

  • barbati intre 50 si 59 de ani (Quintastic)

Barbatii optimisti, care au intre 50 si 59 de ani, au mult timp liber si un venit peste medie vor o masina care sa le permita sa ajunga oriunde se gandesc, iar acestia considera ca SUV-ul este aceasta masina. Bineinteles ei isi doresc o masina cu o pozitie inalta de condus si unul din cinci considera ca SUV-ul va fi urmatoarea lor masina.

Ford Kuga facelift, noul Edge si EcoSport sunt printre cele cinci vehicule Ford complet noi sau reconcepute care vor concura in gama SUV si crossover in urmatorii trei ani.

Vanzarile de SUV-uri au depasit anul acesta doua milioane de unitati, iar cele mai multe unitati au fost modele din Clasa C. In prezent, unul din patru cumparatori de masini noi pentru pasageri aleg sa achizitioneze un SUV, spre deosebire de anul trecut cand unul din cinci luau aceasta decizie.

Pana in 2020, mai mult de 5 milioane de autoturisme vandute pe piata auto europeana vor fi SUV-uri. Cresterea pe segmentul SUV va continua pana in 2020, nu doar in Europa ci si in Asia.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri