Dupa lansarea i30 N, primul model al Diviziei de Performanta N, Hyundai extinde portofoliul si introduce pe piata din Europa pachetul “N Line”, disponibil din vara acestui an.

i30 N Line, primul model care prezinta noul nivel de echipare, dispune de elemente de design cunoscute de la i30 N si de setari mecanice modificate, pentru o dinamica sportiva de conducere.

In comparatie cu versiunea standard, i30 N Line beneficiaza de bare de protectie fata si spate cu accente cromate, jante din aliaj de 18 inchi si toba de esapament cu dubla evacuare. Totodata, pe aripile laterale este inserat noul logo „N Line”. La interior, scaunele sport tapitate cu piele si personalizate cu logo-ul “N” ofera suport lateral mai bun, iar volanul sport din piele perforata, pedalele cu insertii metalice si schimbatorul de viteze „N” contribuie la o experienta placuta pentru conducatorul auto.

Pentru o dinamica sportiva de conducere, setarile mecanice - suspensia, sistemul de franare si motorul – au fost modificate. Noul sistem de franare integreaza pe puntea fata discuri mai mari, cu diametru de 16 inchi (in comparatie cu discurile de frana de 15 inchi disponibile pentru versiunea i30 standard). Clientii pot alege intre propulsorul pe benzina T-GDi de 1,4 litri cu 140 CP si cel diesel CRDi de 1,6 litri cu 136 CP.

Andreas-Christoph Hofmann, Vicepresedinte Marketing & Produs la Hyundai Motor Europe, a declarat: "Consideram ca designul atemporal si pachetul cuprinzator de tehnologii vor atrage tot mai multi clienti Hyundai in Europa".

Citeste si:
Hyundai va dezvolta o rețea de stații de încărcare ultrarapidă
Hyundai va dezvolta o rețea...

Cu aceasta ocazie, Hyundai a creat un clip de prezetare, in care, alaturi de i30 N Line apare legenda motorsportului, Gabriele Tarquini, pilot de testare Hyundai Motorsport.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri