Noua cladire ofera posibilitati unice pentru testarea virtuala a sistemelor avansate de asistare a condusului si a conceptelor inovatoare de afisare si control. Situatiile de condus urban pot fi reproduse in mod realist, permitand ca reactiile automobilului sa fie imbunatatite constant.

Acoperind o suprafata totala de 11.400 de metri patrati, facilitatea va cuprinde 14 simulatoare si laboratoare de utilizare, care vor dispune de 157 de angajati. BMW Group Research intentioneaza sa inceapa activitatea aici in 2020. Investitia in noul Centru de Simulare a Condusului este estimata la aproximativ 100 de milioane de euro.

Pentru a modela si mai detaliat ceea ce se intampla pe sosea, BMW Group a operat si un simulator dinamic de condus incepand cu 2006. In fata solicitarii tot mai mari a capacitatii acestor facilitati, un alt simulator de condus dinamic a fost instalat in Centrul de Cercetare si Dezvoltare al BMW Group din Garching, in 2016.

In acest fel, este posibil sa se creeze conditii de testare care pana acum nu puteau fi experimentate decat cu automobile reale pe sosea. Atunci cand incearca sa optimizeze sistemele inovatoare, testele de laborator au si avantajul ca situatiile de condus selectate pot fi repetate ori de cate ori este necesar. Acest lucru creste semnificativ valabilitatea rezultatelor. In plus, simulatorul de condus permite efectuarea scenariilor de testare care apar doar rareori sau in conditii neobisnuite in viata reala sau care ar implica riscuri si astfel nu ar putea fi create in scopuri de testare intr-un mediu de condus din lumea reala. In schimb, concluziile obtinute in cursul testelor rutiere din lumea reala pot fi verificate si validate in simularea realista de laborator.

BMW a prezentat noul Z4 in...
Citeste si: BMW a prezentat noul Z4 in California