Valoarea finala depinde si de discutiile dintre autoritatile romane, Comisia Europeana si Agentia Internationala de Cooperare a Japoniei, precizeaza MT.

Obiectul cererii de finantare este reprezentat de asigurarea unei conexiuni directe intre Bucuresti si Otopeni, respectiv intre Gara de Nord Bucuresti si Aeroportul International Henri Coanda, prin construirea unei noi linii de metrou cu o lungime de 14,2 km si 12 statii de metrou.

Valoarea totala a proiectului este de 1,39 miliarde de euro, iar cofinantarea va fi asigurata din imprumut de la Banca Japoneza pentru Cooperare Internationala, precum si din fonduri de la bugetul de stat.

In luna martie, Comisia Europeana a solicitat Metrorex clarificari cu privire la cererea de finantare pentru proiectul "Magistrala 6. Legatura retelei de metrou cu Aeroportul International Henri Coanda - Otopeni (1 Mai - Otopeni)".

Adio transport civilizat pana...
Citeste si: Fenechiu vrea sa renunte la magistrala de metrou catre Otopeni