Cristian Ivanescu a infiintat compania dupa ce a lucrat la alte firme de profil si a putut observa diferente intre ce-si doreau clientii si ceea ce ofereau companiile din domeniul rent-a-car cu sofer.

„Acesta a fost motivul pentru care am decis sa dau start unei companii care sa indeplineasca cerintele clientilor. Investitia s-a efectuat din banii economisiti si experienta de 10 ani in acest business. Am pornit de la 0, am riscat inca de la inceput si am accesat imprumuturi pentru achizitionarea primei masini care ma dus la un cost total de 100.000 euro. De atunci investesc mereu, (...) pe parcursul anilor s-au investit peste 400.000 euro. Exista un profil de client (top managementul din multinationale) care doreste sa circule in conditii civilizate, confort si cu soferi bine instruti, oferindu-le in acelasi timp si intimitatea masinii personale. De asemenea si modalitatile de plata multiple pe care le oferim reprezinta un avantaj pentru client”, spune antreprenorul.

Limo Black CTT ofera de la transferuri private in orase pana la transferuri de aeroport, delegatii speciale si evenimente corporate si alte evenimente private in functie de cerintele clientilor, iar preturile pornesc de la 15 euro. Cele mai solicitate transferuri sunt cele de aeroport, insa cerinte sunt si la dispozitii private, evenimente private (nunti, botezuri, baluri) sau corporate si transferuri in alte orase.

Compania are o flota variata de masini, toate marca Mercedes-Benz. De la masini business, Mercedes E Klasse si Van-uri de 6-8 locuri precum si Executive, Mercedes S Klasse , toate masinile fiind nu mai vechi de 4 ani.

Dacia a primit un ajutor de...
Citeste si: Dacia a primit un ajutor de stat pentru cresterea productiei

Fiecare masina este dotata cu terminale POS unde se pot face platile cu orice tip de card. De asemenea se pot incheia contracte cu plata factura (cu termen variat) si plata online pe site.

Parteneriat cu Mastercard

Limo Black CTT deruleaza un parteneriat cu Mastercard inca de la lansarea companiei pe piata. „Parteneriatul consta in promovarea reciproca de catre Mastercard si CTT, oferind clientilor discount la platile cu un card Mastercard din gama premium sau business (Gold, Platinum, World, World Elite™, Corporate sau Business), in acelasi timp avand si recunoastere a serviciilor noastre. Principalul avantaj este, faptul ca cei care apeleaza la serviciile noastre ajung sa ne cunoasca cat mai bine si sa aiba incredere ca totul va fi asa cum isi doresc, de aceea ne straduim sa ne asociem cu mandrie cu brandul Mastercard si sa dovedim ca serviciile pe care le oferim sunt de calitate, motto-ul nostru fiind ,,Nu vrem sa fim cei mai mari, ne dorim sa fim cei mai buni", spune Cristian Ivanescu.

Flota de masini Limo Black CTT se mareaste anual, odata cu dublarea numarului de clienti, sustine Cristian Ivanescu. „Datorita investitiilor de anul trecut, in care am achizitionat noi masini din gama de lux si am promovat serviciile noastre, avem incasari mai mari cu 50% fata de anul trecut”. Limo Black CTT se adreseaza atat segmentului corporate – detine parteneriate si contracte pe perioade lungi cu mai multe companii multinationale – dar si clientilor fizici.

Mastercard si Microsoft fac...
Citeste si: Mastercard si Microsoft dezvolta o solutie de identificare digitala