Zilele in care soferii pot conduce pe autostrazile fara limita de viteza din Germania sunt pe sfarsite, intrucat guvernul are o serie de propuneri privind protectia mediului, scrie Automotive News Europe.

Masurile includ o limita de viteza de 130 km/h pe autostrazi, majorarea impozitului pe combustibili din 2023, abolirea pauzelor fiscale pentru autovehiculele diesel, dar si o crestere a stimulentelor pentru achizitia de automobile electrice si hibdride, care va ajuta Germania sa atinga in cele din urma tintele Uniunii Europene privind emisiile.

Propunerile, subliniate intr-un proiect publicat de Reuters, s-ar putea dovedi controversate in Germania, a carei retea de autostrazi vechi de zeci de ani este renumita pentru sectiunile "fara limita de viteza", in care soferii pot conduce cele mai rapide masini.

Germania ar putea primi amenzi grele din partea UE daca nu va reduce emisiile de gaze cu efect de sera si oxizii de azot. Emisiile din transport, care nu au scazut din 1990, reprezinta un obiectiv particular pentru reduceri.

Guvernul se afla acum intre nevoia de a proteja industria auto germana, crutata de o serie de scandaluri costisitoare legate de emisii in ultimii ani si necesitatea de a actiona pentru a proteja un climat care se deterioreaza rapid.

Citeste si:
Grupul Iveco și Nikola au inaugurat o fabrică în Germania
Grupul Iveco și Nikola au...

Platforma Nationala pentru Viitorul Mobilitatii va finaliza la sfarsitul lunii martie recomandarile, care vor fi adaugate intr-o lege privind schimbarile climatice pe care guvernul doreste sa o adopte in acest an. Comisia este constienta de faptul ca multe dintre sugestiile sale ar putea fi controversate.

Sursa foto: By Michael von Aichberger / Shutterstock

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri