Zilele in care soferii pot conduce pe autostrazile fara limita de viteza din Germania sunt pe sfarsite, intrucat guvernul are o serie de propuneri privind protectia mediului, scrie Automotive News Europe.

Masurile includ o limita de viteza de 130 km/h pe autostrazi, majorarea impozitului pe combustibili din 2023, abolirea pauzelor fiscale pentru autovehiculele diesel, dar si o crestere a stimulentelor pentru achizitia de automobile electrice si hibdride, care va ajuta Germania sa atinga in cele din urma tintele Uniunii Europene privind emisiile.

Propunerile, subliniate intr-un proiect publicat de Reuters, s-ar putea dovedi controversate in Germania, a carei retea de autostrazi vechi de zeci de ani este renumita pentru sectiunile "fara limita de viteza", in care soferii pot conduce cele mai rapide masini.

Germania ar putea primi amenzi grele din partea UE daca nu va reduce emisiile de gaze cu efect de sera si oxizii de azot. Emisiile din transport, care nu au scazut din 1990, reprezinta un obiectiv particular pentru reduceri.

Guvernul se afla acum intre nevoia de a proteja industria auto germana, crutata de o serie de scandaluri costisitoare legate de emisii in ultimii ani si necesitatea de a actiona pentru a proteja un climat care se deterioreaza rapid.

Ministrul Transporturilor...
Citeste si: Min. Transporturilor vrea sa verifice cum lucreaza constructorii

Platforma Nationala pentru Viitorul Mobilitatii va finaliza la sfarsitul lunii martie recomandarile, care vor fi adaugate intr-o lege privind schimbarile climatice pe care guvernul doreste sa o adopte in acest an. Comisia este constienta de faptul ca multe dintre sugestiile sale ar putea fi controversate.

Sursa foto: By Michael von Aichberger / Shutterstock


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Ministerul Afacerilor Externe a lansat un ghid de calatorie