Volkswagen nu cauta locatii alternative in timp ce isi evalueaza planurile de construire a unei noi fabrici in Turcia, a afirmat marti Andreas Tostmann, sef de productie la VW, transmite Reuters.

Compania a amanat decizia finala privind construirea unei fabrici in Turcia, a anuntat luna aceasta un purtator de cuvant al producatorului auto german, pe fondul criticilor internationale la adresa operatiunilor militare derulate de Ankara in Siria si al temerilor legate de efectele potentiale asupra imaginii Volkswagen, arata Agerpres.

Volkswagen analizase mai multe posibile locatii pentru noua sa uzina din Europa de Est, inclusiv Romania, Serbia si Bulgaria, dar pana la urma grupul german a optat pentru Turcia. Valoarea investitiei este estimata la investitiei de 1,3 miliarde de euro.

"Urmarim evolutiile. Planurile pentru Turcia sunt in prezent in asteptare. Nu cautam in mod activ locatii alternative ", a declarat Andreas Tostmann. Cel mai mare producator auto din lume nu reuseste sa-si depaseasca rivalii din Asia din cauza costurilor ridicate cu forta de munca la fabricile sale din Europa Occidentala, ceea ce a determinat o schimbare de directie, spre Europa de Est.

Retail jobs

Volkswagen are uzine in regiune, care produc pentru diferitele sale branduri, in Polonia, Slovacia, Cehia, Ungaria si Bosnia-Hertegovina. Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 marci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley si Bugatti, dar si camioanele MAN si Scania.

Sursa foto: MDOGAN / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri