Au inceput lucrarile la pista de biciclete de pe Calea Victoriei, pe segmentul delimitat de Bd. Regina Elisabeta si Splaiul Independentei. Durata realizarii acestui segment este de 31 de zile, incepand cu data de 4 noiembrie 2019, anuta Primaria Bucuresti.

Lucrarile la cele 4 trasee se executa etapizat, pe fiecare tronson in parte, in functie de finalizarea altor proiecte de infrastructura aflate momentan in desfasurare.

Segmentul Calea Victoriei, delimitat de Bd. Regina Elisabeta si Splaiul Independentei, face parte din Traseul 3 al proiectului: Calea Victoriei – Pod Natiunile Unite – Splaiul Independentei - Pod Grozavesti – b-dul Mihail Kogalniceanu – b-dul Regina Elisabeta.

Pentru realizarea pistei pentru biciclete, se vor institui restrictii pe banda 3 a sensului de mers dinspre Bd. Regina Elisabeta, cu asigurarea a doua benzi de circulatie pe acest sens, respectiv cu asigurarea unei benzi de circulatie pe sensul dinspre Splaiul Independentei, pana la intersectia cu Str. Mihai Voda.

Lucrarile executate in aceasta perioada presupun frezarea stratului carosabil, montarea de borduri din granit, aducerea la cota a caminelor si gurilor de scurgere existente pe viitorul traseu, lucrari de canalizatie pentru montarea semafoarelor pietonale si de biciclisti, asfaltare, realizarea de marcaje lungitudinale si transversale, precum si semnalizare temporara.

Citeste si:
Taxa Oxigen, aprobata: masinile sub Euro 4 vor plati o taxa din 2020
Taxa Oxigen, aprobata:...

Costul lucrarilor de proiectare si executie este in valoare de 1.249.380 lei inclusiv TVA.

In ceea ce priveste celelalte doua tronsoane aferente traseului 3, urmeaza obtinerea autorizatiei de construire, conditionata de inchiderea celorlalte lucrari aflate in desfasurare si de obtinerea avizului de la Brigada Rutiera.

Subliniem ca, avand in vedere avizul Brigazii Rutiere, lucrarile la cele 4 trasee vor fi executate etapizat, pe fiecare tronson in parte, in functie de finalizarea altor proiecte aflate momentan in desfasurare, respectiv reabilitarea colectoarelor principale de canalizare, reabilitarea malurilor raului Dambovita si realizarea parcajului subteran in zona Decebal.

Subliniem ca Primaria Municipiului Bucuresti continua procedurile privind realizarea tuturor traseelor din proiect, etapa de proiectare tehnica fiind incheiata pentru toate cele 3 trasee. In prezent, stadiul acestora este urmatorul:

Citeste si:
Firea atribuie 300 mil. euro evitand site-ul de achizitii publice
Firea atribuie 300 mil. euro...

Traseul 1
Tronsonul 1: Piata Victoriei – B-dul. Aviatorilor – B-dul Beijing - Str. Nicolae Caranfil – Sos. Pipera;
Tronsonul 2: B-dul. Constantin Prezan - Sos. Kiseleff - Piata Presei Libere

In ceea ce priveste tronsonul 1, lucrarile de infrastructura au fost deja finalizate, iar lucrarile de semnalizare se vor demara dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator al licitatiei. Reamintim ca procedura de achizitie pentru lucrarile de semnalizare a fost contestata la Tribunalul Bucuresti, care a respins contestatia ca fiind neintemeiata.
Pentru tronsonul 2 s-a realizat proiectul tehnic si urmeaza sa fie demarata procedura de atribuire pentru executia lucrarilor.

Traseul 2: (P-ta Victoriei – B-dul Iancu de Hunedoara – Sos. Stefan cel Mare – Sos. Mihai Bravu)
Pentru acest segment se cauta noi solutii pentru reconfigurarea traseului.

Traseul 4: (B-dul Libertatii – Piata Constitutiei – B-dul Unirii – B-dul Decebal – B-dul Basarabia – Stadionul National) - urmeaza obtinerea autorizatiei de construire si emiterea ordinului de incepere pentru lucrarile de executie.

Citeste si:
Primaria Capitalei vrea sa introduca o noua taxa pentru apa uzata
Primaria Capitalei vrea sa...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Primaria Bucuresti vrea 8,5 mil. lei pentru a reface Parcului Unirii