Renault intenționează să vândă din showroom-urile sale din Franța, deoarece vrea să treacă la un program cuprinzător de reducere a costurilor cu 2 miliarde de euro în următorii trei ani.

Decizia Renault este parte a unei restructurări a operațiunilor de vânzare cu amănuntul care urmează să fie încheiate până în 2024, scrie Automotive News.

Zece dealershipuri vor fi vândute în Franța pentru a asigura „o creștere durabilă și profitabilă” și pentru a se pregăti pentru un viitor în care procesul de cumpărare a unei mașini se mută în online. Grupul Renault Retail va vinde și o clădire de operațiuni din Paris.

Renault spune că a găsit un cumpărător pentru dealershipuri și că locurile de muncă vor fi protejate.

Grupul Renault Retail, filială deținută integral de Renault Group, care are un total de 275 dealeri și 12.000 de angajați în 14 țări europene, comercializează mărcile Renault, Dacia și Nissan. Acesta are 94 de puncte de vânzare în Franța.

Renault spune că este a doua cea mai mare companie de distribuție auto din Europa și este responsabilă pentru 35% din vânzările din Franța și 20% din întreaga Europă.

Deși Renault reduce activitatea în comerțul cu amănuntul, concurentul său francez PSA Group a anunțat că recrutează 1.300 de angajați pentru filiala să de retail. PSA Retail operează peste 270 de părți în 10 țări europene și are peste 10.000 de angajați.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri