DPD România, una dintre cele mai mari companii de curierat expres și coletărie de pe piața locală, înregistrează în această perioadă o creștere a volumelor livrate din zona de comenzi online, dar nu este semnificativ mai mare.

"Oamenii comandă într-adevăr mai mult. Au crescut cumpărăturile online, dar nu este o modificare majoră. Zilele acestea, le livrăm în special obiecte de uz casnic, jucării și produse pentru copii, produse farmaceutice, produse IT și birotică, electrocasnice mici, echipament sportiv și, iar asta ne bucură, cărți. Această perioadă nu este deloc ușoară pentru curieri. Dar ne încurajează foarte mult mesajele oamenilor la care ajung livrările noastre. Sunt foarte recunoscători că le sunt livrate coletele chiar și în aceste zile și ne mulțumesc că le ducem acasă ceea ce au nevoie", au declarat pentru Wall-Street reprezentanții DPD România.

Compania de curierat mai spune că există însă și clienți cu volume simțitor mai scăzute, unii chiar și-au suspendat activitatea temporar.

Plata cu cardul la curieri, + 30%

DPD România spune că plata cu cardul înregistrează o creștere cu peste 30% față de perioada normală, întrucât este o variantă mai sigură.

"La recomandarea autorităților, încurajăm plata cu cardul în defavoarea plăților în numerar. Este o variantă mult mai sigură, pe care am pus-o la dispoziția tuturor clienților noștri. Observăm o creștere cu peste 30% față de perioada normală", afirmă reprezentanții DPD România.

Citeste si:
90% dintre romani ar cumpara mai mult daca ar putea alege ora livrarii
eCommerce-ul romanesc: 90% ar...

Scăderi de volume pe anumite rute din cauza restricțiilor

"În condițiile restricțiilor impuse de diferite state din Europa, preconizăm că vor urma scăderi ale volumelor pe anumite rute, dar știm în același timp că este nevoie mai mult ca oricând de serviciile noastre și ne pregătim să facem față provocărilor. Mai există un aspect care ne preocupă foarte mult în această perioadă. Este vorba de siguranța tuturor. Atât a angajaților DPD, cât și a tuturor persoanelor care primesc livrările în acest moment. Este foarte important să respectăm toate regulile de igienă care se impun în acest moment, înclusiv folosirea măștilor și mănușilor. În această perioadă lucrurile sunt despre astăzi, pentru că totul se schimbă de la o zi la alta și este foarte greu de făcut previziuni. Trebuie să fii foarte atent la tot ce se întâmplă și să acționezi ca să-ți protejezi angajații, partenerii și clienții", mai spun reprezentanții DPD România.

DPD România este parte a DPDgroup, lider european în curieratul rutier. În România, DPD se află în top 3 companii de curierat. Cu o echipă de peste 1.200 de angajați și francizori și având acces la o rețea europeană de 16.000 de sedii Pickup, DPD România livrează anual peste 9 milioane de colete.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Citește și
Constructorii auto vor credite bancare ca să depășească criza COVID-19
Setari Cookie-uri