Primul model electric de serie Mazda, Mazda MX-30, poate fi comandat în România cu una dintre cele trei echipări, GT, GT Plus, Luxury Vintage / Modern, la un preț de pornire de 33.490 euro cu TVA.

Cei care doresc și mai mult confort și dotări superioare, pot opta pentru pachetele de personalizare Luxury Vintage, Luxury Modern, Premium și pot adăuga trapa.

În echiparea standard, al cărei preț de pornire este 33.490 de euro (TVA inclus), noua Mazda MX-30 oferă: jante de aliaj de 18”, faruri și stopuri cu LED, display color central de 8,8” cu sistemul MZD Connect, proiecție laser pe parbriz, indicatoare de bord digitale pe ecran de 7”, centru de comandă HMI, volan îmbrăcat în piele, climatizare automată, geamuri electrice, conectivitate Bluetooth, Apple Carplay și Android Auto, recepție radio digitală (DAB), sistem audio cu 8 difuzoare, sistem de navigație, senzori de parcare față/spate și cameră video pentru marșarier, senzori de ploaie și lumină și sistem de monitorizare a presiunii din pneuri.

În ceea ce privește sistemele de siguranță activă, integrează tehnologiile: e-GVC Plus, asistență la plecarea din pantă, pilotul automat adaptiv și asistentul inteligent de accelerare, sistemul de alertă a șoferului, asistentul inteligent de frânare cu funcția de detectare a pietonilor, sistemul de monitorizare a unghiului mort, sistemul de avertizare la depășirea benzii de rulare, sistemul de recunoaștere a semnelor de circulație, sistemul de asistență pentru menținerea benzii de rulare, sistemul de control automat al fazei lungi precum și sistemul E-Call pentru urgențe și alarma de efracție.

Ediția specială de lansare va oferi: jante de aliaj de 18” în nuanța argintiu aprins, vopsea Ceramic metalizat, faruri LED adaptive cu spălător, oglinzi electrice și rabatabile automat, scaun șofer electric și scaune față încălzite, geamuri spate fumurii, ornamente de plută pe portiere și un set specific de ornamente pentru interior și exterior și oglindă interioară electrocromă fără ramă. Totodată, ediția de lansare Mazda MX-30 este dotată standard, în funcție de preferințele posesorului, cu tapițerie Luxury Modern sau Luxury Vintage.

Interiorul Luxury Modern combină pielea sintetică albă cu un amestec de țesături de mai multe culori și plută pentru un sentiment de prospețime și noutate, în timp ce varianta Luxury Vintage reprezintă un mix între pielea sintetică de culoare închisă cu o țesătură de culoarea denimului și plută, de asemenea într-o nuanță închisă, pentru o senzație de căldură și confort.

Pachetul Premium adaugă sistemul BOSE cu 12 difuzoare și un nou set de sisteme de siguranță activă: sistemul de monitorizare 360°, sistemul de alertă șofer cu cameră, funcția suport croazieră și trafic, sistemul de avertizare la deplasarea în marșarier și asistentul inteligent de frânare pentru spate.

Mazda MX-30, ale cărei dimensiuni sunt foarte similare cu ale Mazda CX-30, include în premieră platforma de rulare e-Skyactiv de la Mazda care prezintă o baterie cu o capacitate de 35,5 kWh. Motorul electric alimentat de aceasta poate produce 143 CP și un cuplu maxim de 265 Nm.

Modelul poate ajunge de la 0 la 100 de km/h în 9,7 s, viteza maximă fiind de 140 km/h. Autonomia maximă conform standardului WLTP este de 200 km, ceea ce poate asigura necesarul de energie pentru mai multe zile, studiile arătând că un șofer european parcurge în medie aproximativ 50 km/zi.

Modelul este oferit cu o garanție de 3 ani în limita a 100.000 de km, în timp ce bateria va beneficia de 8 ani în limita a 160.000 de km. Mazda MX-30 poate fi comandată deja la toți dealerii Mazda din România, primele unități urmând să fie livrate în a doua jumătate a anului. SUV-ul electric poate fi comandat și prin programul Rabla, fiind eligibil și pentru Ecotichet.

Prețuri MX-30

e-Skyactiv/GT

33.490 euro

e-Skyactiv/GT Plus

34.090 euro

e-Skyactiv/Ediție Lansare/Luxury Vintage

33.990 euro

e-Skyactiv/Ediție Lansare/Luxury Modern

33.990 euro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri