Investițiile MOL în România, la 25 de ani de la intrarea pe piață, se ridică la 200 de MIL. dolari

MOL România a investit, în cei 25 de ani de la deschiderea primei stații de carburanți pe piața locală, aproximativ 200 de milioane de dolari în extinderea organică și modernizarea rețelei de retail și a sistemului logistic, iar suplimentar a achiziționat doi jucători Shell (2004) și Eni/Agip (2014).

Compania are o reţea de 234 de staţii de servicii, două depozite de carburanți la Giurgiu și Tileagd, un terminal GPL la Tileagd, divizii de lubrifianți și produse petrochimice și un portofoliu extins de produse și servicii dedicate persoanelor fizice și companiilor.

”MOL România a crescut în cei 25 de ani alături de economia românească, la a cărei dezvoltare a contribuit. Nevoile în continuă schimbare ale clienților noștri au fost întotdeauna în prim-plan și am dorit să le oferim acestora produse și servicii inovatoare. Compania a beneficiat în tot acest timp de sprijinul puternic al Grupului MOL și de munca dedicată a unei echipe solide de profesioniști, datorită cărora strategia de dezvoltare pe termen lung a fost pusă în practică cu succes”, a declarat Camelia Ene, CEO & Country Chairman al MOL România.

MOL România se află în acest moment în plin proces de transformare dintr-un retailer de produse petrochimice într-un furnizor de servicii complete, în linie cu schimbările în comportamentul consumatorilor și cu strategia de dezvoltare a Grupului MOL.

Cititi si Cele 252 de staţii de încărcare rapidă şi ultrarapidă NEXT-E din 6 ţări vor fi disponibile pe o singură platformă

Citeste si:
MOL a investit 10 MIL. de dolari într-o fabrică în Ungaria
MOL a investit 10 MIL. de...
Citeste si:
Cele mai bune surse alimentare de vitamina C
Cele mai bune surse...

Cum vor arăta stațiile MOL în viitor

Viziunea MOL pentru următorii 10 ani este că stațiile de alimentare vor deveni stații de servicii integrate, pentru cumpărături alimentare, cafea sau încărcarea mașinilor electrice. Compania a început deja procesul de transformare.

Strategia de dezvoltare a MOL România este concentrată pe 3 piloni principali: Digitalizare, Dezvoltare și Diversificare.

MOL România a introdus de-a lungul timpului noi concepte de retail, precum conceptul gastronomic Fresh Corner lansat în 2015, și a început dezvoltarea de servicii în sectorul electromobilității din 2017, prin lansarea MOL Plugee. Serviciile de încărcare a mașinilor electrice, dezvoltate prin proiectul pan-european NEXT-E și din surse proprii, sunt disponibile în acest moment în 20 de stații MOL România.

Citeste si:
Producția de autoturisme în România în septembrie 2020
Producția de autoturisme în...

Începând cu anul 2018, MOL România este parte a proiectului NEXT-E care vizează instalarea a 40 de stații de încărcare pentru autovehicule electrice.

Compania angajează direct peste 250 de oameni în sediile administrative, în timp ce peste 2.700 de persoane lucrează în stațiile de servicii din întreaga țară.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri