Volkswagen efectuează un studiu de fezabilitate în China privind maşinile zburătoare

Volkswagen AG a anunţat că efectuează un studiu de fezabilitate în China privind maşinile zburătoare, alăturându-se astfel companiilor care analizează potenţiala tehnologie.

"Pe lângă conducerea autonomă, conceptul de mobilitate verticală ar putea fi următorul pas pentru a duce abordarea noastră privind mobilitatea în viitor, în special pe piaţa chineză extrem de tehnică. Prin urmare, investigăm potenţialele concepte şi parteneri într-un studiu de fezabilitate, pentru a identifica posibilitatea industrializării acestei abordări", se arată într-un comunicat al grupului german, scrie Agerpres.

Într-un interviu realizat prin intermediul reţelei Linkedin cu directorul general al Volkswagen, Herbert Diess, şeful sibsidiarei VW din China, Stephan Woellenstein, a afirmat că firma vrea să dezvolte o dronă care ar putea obţine licenţă, pentru a lua parte la această piaţă a viitorului.

China este cea mai mare piaţă a Volkswagen, dar şi cea mai mare piaţă auto globală.

Producători auto globali şi start-up-uri se întrec în dezvoltarea de "taxiuri zburătoare" comerciale, o piaţă a cărei valoare ar putea ajunge până în anul 2040 la 1.500 miliarde de dolari, conform Morgan Stanley.

Citeste si:
Ce mașini SH au căutat românii în primele 3 luni
Ce mașini SH au căutat...

Printre cei care dezvoltă astfel de planuri sunt Volkswagen şi Airbus, firma americană Joby, grupul german Lilium, şi Volocopter, sprijinit financiar de Daimler şi Intel.

Sursa foto: Shutterstock
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri