Yload își propune să înființeze prima bursă de transport digital din România. Platforma va facilita și intermedia serviciile de transport, între firmele care au camioane sau dube și persoanele/companiile care au nevoie de ele.

Tehnologia se folosește de inteligența artificială și de localizarea în timp real - pentru a cunoaște traseul camionului, cât este de încărcat și în cât timp va ajunge la încărcare/descărcare. De asemenea, în cadrul aplicației vor putea fi descărcate și documentele asociate cu mărfurile transportate.

“Piața transportului din România trebuie să înceapă să folosească utilizarea datelor și a inteligenței artificiale. Trebuie să le oferim clienților rapiditate și conectivitate. Transportul intern de mărfuri este stricat și învechit. Vechile tehnici sunt încă la putere, plățile transportului la 60 de zile, trimiterea facturilor prin poștă sau fax, zeci de apeluri zilnice pentru a vedea unde este marfa, dacă s-a încărcat, dacă s-a descărcat, clientul nu primește transparență și firmele care dețin o multitudine de clienți nu sunt interesați de a le oferi transportatorilor ce li se cuvine, adică prețul corect. Camioanele se bat pe mărfuri zilnic, sute de camioane sunt părăsite prin parcări și nu au de lucru, nu au clienți, nu au mărfuri pe care să le transporte. Transportatorii mici care au până în 10 autovehicule nu au posibilitatea să ajungă la cliențîi mari și acest lucru îi determină să renunțe la România, plecând cât mai mult în Europa - unde găsesc prețuri mai bune”, a declarat Alexandru Huzău, CEO Yload.

Proiectul, care a luat naștere la inițiativa unui start-up clujean, a atras deja în platformă - în primele 6 săptămâni - 6000 de companii cu un total de minim 45.000 de camioane. Zilnic se înscriu peste 700 de camioane.

Sursa foto: Yload

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri