Grupul Michelin, care are în România 4.500 de angajati și trei unități de producție (uzina Victoria Florești, Cord Zalău și Anvelope Zalău), își propune în perioada următoare să atragă tineri în zonele din afara marilor orașe, în zona Sălaj și Prahova, unde are dezvoltate industrii și are un număr redus de specialiști din domeniile mecanică, automatizări, chimie, a declarat pentru wall-street.ro Agata Trzcianowska, director personal Michelin Europa Centrală.

"Piața forței de muncă din România este plină de provocări și invită companiile să fie creative în eforturile lor de atragere și reținere a talentelor. Provocările majore sunt atragerea candidaților în zonele din afara marilor orașe, respectiv în zona Salaj și Prahova, unde avem dezvoltate industrii, dar și un număr redus de specialiști din domeniile mecanică, automatizări, chimie. Aici facem eforturi colective și continuăm să investim în dezvoltarea programelor de învățământ dual din comunitățile locale, unde în ultimii doi ani, aproximativ 50 de elevi au fost beneficiarii programelor de învățământ dual dezvoltate de Michelin, atât în Zalău, cât și în Câmpina", spune Agata Trzcianowska.

Grupul Michelin caută absolvenți de studii economice, vorbitori de limbi străine, entry-level sau cu experiență în domenii variate.

"Referindu-ne la piața forței de muncă din București, unde este și sediul central pentru Michelin Europa Centrală și unde noi recrutăm masiv pentru centrul de servicii, provocarea noastră este să ne facem cunoscuți candidaților din această sferă de activități. Mai mult decât atât, căutăm cu preponderență absolvenți de studii economice, vorbitori de limbi straine, entry-level sau cu experiență în domenii variate. Evident ne am adaptat contextului actual și ritmul de recrutare nu a fost afectat", a adăugat managerul Michelin.

În 2001, Michelin a intrat pe piața din România odată cu achiziția uzinelor Victoria, în Florești, județul Prahova și Silvania, în Zalău, judeţul Sălaj.

Cu investiții semnificative și cu obiectivul de a deveni un jucător cheie pe piață, dar și un susținător al comunității locale, Michelin s-a dezvoltat de-a lungul anilor, ajungând astăzi la 4.500 de angajați în România.

Cititi si Michelin lansează un muzeu virtual care prezintă povestea Michelin în România

În ultimele două decenii, Michelin a produs peste 80 milioane de anvelope pentru turisme și camionete la Florești și pentru camioane și utilaje de geniu civil la Zalău, precum și 500.000 tone de cord metalic în uzina dedicată din Zalău, construită de la zero de Michelin în 2004.

În prezent, în România, Michelin își distribuie produsele cu ajutorul a 140 de dealeri care comercializează anvelope în peste 400 de puncte de vânzare pe tot teritoriul României.

Sursa foto: Michelin

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri