Dacia Spring este în topul preferințelor românilor, fiind cea mai căutată mașină electrică de pe piața autohtonă. Prețul scăzut față de alte automobile electrice este unul dintre principalii factori care au contribuit la vânzările bune ale Dacia Spring.

Un client din București a devenit posesorul celui de-al 5.000-lea vehicul Dacia Spring vândut pe piaţa din România. Autoturismul, de culoare Lightning Silver, a fost achiziționat prin intermediul programului de reînnoire a parcului auto național, Rabla Plus.

Încă de la lansarea sa comercială, Dacia Spring a fost lider al pieței vehiculelor electrice din România, ajungând să dețină aproape un sfert din vânzările acestui segment.

85% din clienții modelului au comandat ambele sisteme de alimentare disponibile opțional: cablul de 10A şi sistemul de încărcare rapidă la bornă de curent continuu.

La nivel european, la sfârşitul lunii martie se aflau deja în circulație aproape 40.000 de vehicule Dacia Spring. Cele mai multe dintre acestea fuseseră înmatriculate în Franţa (peste 18.000 de unităţi), Italia (6.700 de unităţi) şi Germania (5.100 de unităţi).

Dacia Spring este cea mai ifetină mașină electrică nouă de pe piața românească. Prețul de bază este de 20.500 de euro, sumă din care se mai scad 10.000 de euro, cât reprezintă bonusul prin programul „Rabla”. Practic, cu toate reducerile, Dacia Spring ajunge la puțin peste 10.000 de euro.

Sursa foto: Dacia

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri