Elon Musk, CEO-ul Tesla, spune că este îngrijorat în legătură cu evoluția economiei, motiv pentru care compania trebuie să concedieze 10% din personal și să oprească recrutările la nivel global, conform unui e-mail trimis angajaților și consultat de Reuters.

E-mailul, cu titlul ”opriți angajările la nivel global”, a fost trimis către managerii Tesla de către Elon Musk.

Acest email ar veni după un altul dat recent de către CEO-ul Tesla, prin care le cerea angajaților să revină la birou.

Munca la distanță nu mai este acceptată. Oricine vrea să lucreze în continuare remote, trebuie să știe că va trebui să îndeplinească un minim de 40 de ore de lucru de la birou. Este chiar mai puțin decât cerem muncitorilor din fabrică”, a scris Elon Musk într-un e-mail pe care l-a trimis celor din departamentele de conducere de la Tesla, potrivit Bloomberg.com.

Practic, aceste 40 de ore lucrate de la birou însumează tot programul de lucru pentru o persoană care lucrează 8 ore pe zi, timp de cinci zile pe săptămână. CEO-ul a mai precizat că biroul „trebuie să fie un birou principal Tesla, nu o sucursală îndepărtată fără legătură cu sarcinile postului”. Musk explică faptul că biroul unui angajat Tesla nu poate fi în alt stat față de cel în care compania își desfășoară activitatea. Miliardarul a vorbit și pe Twitter despre această chestiune și dat de înțeles că cine nu respectă acest lucru poate fi dat afară.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri