Amazon.com Inc a anunţat că în următorii cinci ani va investi peste un miliard de euro în camioane şi vehicule comerciale electrice, precum şi în centre cu emisii scăzute de carbon din Europa, accelerând trecerea la zero emisii de dioxid de carbon, transmite Reuters, preluat de Agerpres.

Cel mai mare retailer online din lume a precizat că investiţiile sunt menite să sporească inovaţiile în industria transporturilor şi să încurajeze un nivel mai ridicat al infrastructurii publice de încărcare pentru vehiculele electrice (EV). De asemenea, investiţiile vor ajuta la triplarea flotei sale electrice din Europa, de la 3.000 de vehicule la peste 10.000 până în 2025.

Amazon nu a precizat ponderea vehiculelor electrice în flota sa din Europa, însă a menţionat că acestea au livrat anul trecut 100 milioane de colete.

Compania americană speră să achiziţioneze pentru 1.500 de vehicule grele electrice pentru transport de marfă în următorii ani.

Cea mai mare comandă de vehicule comerciale electrice a Amazon este pentru 100.000 unităţi de la Rivian Automotive Inc, până în 2025.

Retailerul va investi în dublarea reţelei sale europene de huburi de "micro-mobilitate", în prezent existând astfel de unităţi în peste 20 de oraşe. Acestea sunt în centrul oraşelor şi permit noi metode de livrare, inclusiv pe jos sau cu biciclete electrice, pentru reducerea emisiilor.

Obiectivul Amazon este ca până în 2040 să ajungă la zero emisii de dioxid de carbon.

Sursa foto: Shutterstock / askarim

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri