BMW România are șef nou. A condus operațiunile BMW în Slovacia

Sursǎ foto: BMW România

BMW România are șef nou. A condus operațiunile BMW în Slovacia

BMW Group România a anunțat o schimbare la vârful companiei, directorul general Dr. Josef Reiter fiind înlocuit, începând cu 1 septembrie, de Oliver Rademacher. Acesta vine din postura de CEO al BMW Slovacia și lucrează în structurile producătorului bavarez încă din anii '90. În Slovacia, el a aplicat rigorile de management americane, un traseu pe care l-ar putea urma și la noi în țară.

Oliver Rademacher și-a început cariera la BMW în prima parte a anilor ’90, când a și intrat în profesie, cu patru ani în BMW Niederlassungen din Frankfurt și BMW Tokyo, ocupând poziţia de consultant de vânzări. Experiența sa extinsă este completată de 25 de ani de expertiză în marketing internațional în America de Nord și de Sud, Japonia și Rusia, se arată într-un comunicat.

„În cea mai recentă poziţie, de Managing Director/CEO al BMW Group Slovakia, pe care a ocupat-o de la 1 ianuarie 2020, Oliver a gestionat întreaga gamă de operațiuni de business pentru mărcile BMW, BMW Motorrad și MINI. În timpul mandatului său, a implementat măsurile de Granular Performance Management (GPM), preluate de pe piaţa nord-americană, asigurând creșterea profitabilă și poziția de lider pe piață”, transmite sursa citată.

„Cariera lui Rademacher include şi două poziţii importante ocupate la BMW of North America. Inițial, a lucrat ca Area Manager în 2009, iar în 2017 ca Department Head of Network Performance Management. Din mai 2015 până în septembrie 2017, Rademacher a ocupat funcția de șef al Centrului pentru vizitatori și livrare de automobile BMW Welt din München. În această calitate, el a supravegheat toate aspectele procesului de livrare a vehiculelor și interacțiunile cu clienții la BMW Welt, gestionând livrarea a 23.000 automobile anual către clienți”.

Mai devreme în cariera sa, între 2000 și 2003, Oliver a ocupat funcția de Dealer Development Manager în Biroul Regional pentru Pacific și Africa de Sud. În acest rol, a planificat și a înființat noi companii de import BMW și rețele de dealeri în piețele regionale-cheie, inclusiv în Indonezia, China, Polonia și Malaezia, extinzând semnificativ prezența BMW.

Personalizate pentru tine