Tocmai ai obtinut sansa de a lucra cu un nou client important, iar pentru a obtine contractul, trebuie sa-l impresionezi. Tu si echipa ta – daca nu muncesti singur(a) – munciti pe branci ca sa-i oferiti cel mai buna idee pentru un produs sau un serviciu. Ce crezi ca face in acest timp potentialul tau client? Ei bine, se documenteaza: cauta informatii despre tine. Iar prima sa resursa este LinkedIn, potrivit revistei Cariere.

Ce va gasi odata ce descopera profilul tau profesional pe LinkedIn? O fotografie facuta cu un telefon vechi? Informatii expirate? Orientarea ta politica? Lipsa informatiilor relevante despre tine si munca ta? Pentru tine si pentru afacerea in care esti implicat, un profil corect elaborat este vital. (Asta pentru cei care inca mai cred ca LinkedIn este bun doar atunci cand iti cauti serviciu sau faci tu insuti recrutare.) Concentreaza-te asadar pe o imagine eficienta si evita sa creezi o (prima) impresie proasta.

Publicatia Entrepreneur.com vine cu cateva sugestii:

1. Foloseste fotografii de calitate pentru profil

Spre deosebire de Facebook, Instagram sau alte retele in care imaginea ta poate fi si una relaxata, LinkedIn este spatiul in care iti dezvalui exclusiv latura profesionala. Iar asta incepe cu o fotografie relevanta. Imaginea ta ciocnind un pahar la o reuniune sau in sanul familiei este exemplul „asa nu”. Ai nevoie de o poza tip portret, cu un background mai degraba neutru.

Citeste articolul integral pe cariereonline.ro.

Citeste si:
Bacalaureatul continuă cu proba obligatorie a profilului
Bacalaureatul continuă cu...

Sursa foto: cariereonline.ro

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri