Cum sa nu te faci de ras pe LinkedIn

Tocmai ai obtinut sansa de a lucra cu un nou client important, iar pentru a obtine contractul, trebuie sa-l impresionezi. Tu si echipa ta – daca nu muncesti singur(a) – munciti pe branci ca sa-i oferiti cel mai buna idee pentru un produs sau un serviciu. Ce crezi ca face in acest timp potentialul tau client? Ei bine, se documenteaza: cauta informatii despre tine. Iar prima sa resursa este LinkedIn, potrivit revistei Cariere.

Ce va gasi odata ce descopera profilul tau profesional pe LinkedIn? O fotografie facuta cu un telefon vechi? Informatii expirate? Orientarea ta politica? Lipsa informatiilor relevante despre tine si munca ta? Pentru tine si pentru afacerea in care esti implicat, un profil corect elaborat este vital. (Asta pentru cei care inca mai cred ca LinkedIn este bun doar atunci cand iti cauti serviciu sau faci tu insuti recrutare.) Concentreaza-te asadar pe o imagine eficienta si evita sa creezi o (prima) impresie proasta.

Publicatia Entrepreneur.com vine cu cateva sugestii:

1. Foloseste fotografii de calitate pentru profil

Spre deosebire de Facebook, Instagram sau alte retele in care imaginea ta poate fi si una relaxata, LinkedIn este spatiul in care iti dezvalui exclusiv latura profesionala. Iar asta incepe cu o fotografie relevanta. Imaginea ta ciocnind un pahar la o reuniune sau in sanul familiei este exemplul „asa nu”. Ai nevoie de o poza tip portret, cu un background mai degraba neutru.

Citeste articolul integral pe cariereonline.ro.

Citeste si:
Profilul angajatului care a lucrat remote în timpul Covid-19
BestJobs: Profilul...
Citeste si:
27 de idei pentru un mic dejun gustos si sanatos
27 de idei pentru un mic...

Sursa foto: cariereonline.ro

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri