Well-being: rasfat sau necesitate? Cati bani pun la bataie companiile pentru a se asigura ca oamenii se simt bine la munca

Tot mai multe companii din Romania se preocupa de starea de sanatate a angajatilor si, mai mult decat atat, de starea lor de bine. Astfel, conceptul de well-being devine mantra a departamentelor de HR, iar programele dedicate – componenta preferata a pachetelor de beneficii pentru angajati.

„Romania este inca la un nivel la care considera ca well-being-ul nu are impact masurabil in organizatie si nu reflecta direct indicatorii de performanta ai acesteia. Cu toate acestea, suntem extrem de incantati sa vedem cateva industrii care sunt in top in ceea ce priveste implementarea programelor de wellbeing. Printre acestea se numara industriile IT, Servicii, Servicii financiare, in special companiile din Big Four, Banking sau Telecomunicatii", a declarat Dana Tudor Tanase, fondator al firmei de servicii integrate de HR Creative&Bright.

In ceea ce priveste bugetul alocat in astfel de programe, spune aceasta, companiile din portofoliul nostru investesc intre 5.000 – 20.000 euro pe an, in functie de necesitati.

Ea a mai aratat ca pe piata din Romania exista peste 50 de tipuri de programe de well-being, care valorifica pasiuni sau nevoi ale angajatilor din perspective precum sanatate fizica sau psiho-emotionala, dezvoltare personala sau hobby-uri diverse. In ultimul an, printre cele mai solicitate astfel de programe se regasesc: parenting, fitness/yoga/masaj, nutritie, mindfulness si fotografie.

Creative&Bright concepe si implementeaza programe menite sa le ajute pe companii sa creeze un mediu de lucru placut, in care angajatii lor sa se poata dezvolta si sa performeze.

Citeste si:
Cum atragi prin well-being angajati buni in companii
Cum pot deveni investitiile...

Sursa foto: pathdoc, Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri