Cand vine vorba de minciuna, sopul nu scuza intotdeauna mijloacele, dar sunt momente cand mai bine eviti sa spui adevarul. Mai ales la serviciu, unde trebuie sa jonglezi intre interesele echipei, ale companiei, dar si cele personale. Desigur, un sef nu trebuie sa minta, dar atunci cand adevarul poate avea consecinte nefaste, trebuie sa gaseasca o modalitate de a nu spune lucrurilor pe nume. L Express.fr prezinta 7 motive ca sa iti minti echipa, conform Revistei CARIERE.

1. Nu dezvalui informatii strategice pentru companie!

Cand in compania in care lucrezi se pregatesc schimbari strategice majore, fie ca este vorba despre o concediere colectiva, de o schimbare de sediu sau de o achizitie si stii despre acest lucru, e bine sa nu sufli o vorba despre asta. In primul rand pentru ca, daca iti scapa ceva si informatia se raspandeste poti afecta chiar si cotarea actiunilor companiei pe bursa. In doilea rand, astfel de informatii sunt facute publice de Consilul de Administratie.

Citeste articolul integral pe Revista CARIERE.

Sursa foto: gpointstudio / Shutterstock.com


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »



Citeste si
[FOTO] In vizita la cel mai mare parc eolian pe uscat din Europa