In studentie, Jaroslaw Turczynski a fost foarte activ, ceea ce, printre altele, i-a adus o invitatie la International Students’ Week la Clausthal, Germania. Acolo a vizitat pentru prima data o uzina metalurgica – Thyssen Krupp. In cadrul vizitei, i-a fost prezentata cea mai noua linie de productie pentru tabla prevopsita, destinata acoperisurilor, scrie Revista CARIERE.

Atunci, insa, nu era constient de faptul ca acest produs va reprezenta obiectul muncii sale in viitor – un business in care nu a ajuns doar CEO, ci si partener de afaceri. In 2002, Jaroslaw Turczynski, CEO Blachotrapez Romania, a inceput sa-si caute de lucru. Tocmai terminase Facultatea de Mine si Geoinginerie din cadrul Universitatii de Stiinta si Tehnologie din Cracovia, fiind foarte bun pe partea tehnica si dorind ca munca lui sa fie legata de domeniul infrastructurii – constructie de drumuri.

Citeste articolul integral pe Revista CARIERE

Jobul tau are mai multe sanse sa fie vazut de oamenii potriviti pentru tine, daca il promovezi la noi. Posteaza aici.

Citeste si:
Decalajul talentelor in IT, acoperit de un start-up din Ungaria
O scoala de programare...
Sursa foto: Revista CARIERE

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Studiu: Romanii cred ca IT-ul va fi cel mai cautat domeniu in viitor