Ne reinventam profesiile, afacerile, relatiile, ne reinventam sinele, viata. Fiecare transformare nu ar fi posibila insa fara creativitate. Indiferent ca o facem pentru noi ca persoane sau pentru organizatiile, firmele, corporatiile, institutiile, brandurile, comunitatile sau entitatile pe care le reprezentam, fiecare dintre noi devine modelator al realitatii, creator de continut, constructor de brand, creator de schimbare, trend setter sau influencer, noteaza Revista CARIERE.

Nu e de mirare ca am devenit, cu totii, mai mult sau mai putin constient, cu sau fara voia noastra, niste creativi. Care isi cultiva pe parcurs aptitudini native sau deprinderi invatate de voie ori de nevoie. Gandim creativ, scriem creativ, elaboram strategii creative, gatim creativ, amenajam creativ, facem parenting creativ, intr-o competitie care uneori aproape ca ne face sa ne arogam competente artistice. Cand de fapt nu suntem nici pe departe artisti, ci doar manifestam niste comportamente creative. De aici si confuzia care se face uneori intre creativitate si creatie de arta. Sau intre creativitate, imaginatie, inovatie, inventivitate, concepte care au zone comune, dar care nu se suprapun.

Creativitatea este ingredientul-minune necesar in toate mediile

In articolul de fata ne-am propus sa aflam cat de mult trebuie incurajata creativitatea in educatie, cultura organizationala si antreprenoriat. Am invitat specialisti si experti care sa impartaseasca din experienta lor, dar si sa ne ofere modalitati de incurajarare a creativitatii in toate aspectele vietii noastre, de la copil la adult, de la angajat, la angajator si antreprenor. I-am intrebat despre rolul creativitatii in societate, despre tendintele globale in creativitate, despre felul in care putem da forma, substanta, consistenta, profunzime, creativitatii pe care o manifestam in diverse planuri ale vietii noastre.

Citeste continuarea pe Revista CARIERE

Sursa foto: Revista CARIERE

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri