Dotarile de la locul de munca pot schimba mult nivelul de eficienta dintr-o companie. Atunci cand angajatii au la dispozitie instrumentele potrivite, isi vor putea face treaba mai repede si mai usor, iar nivelul lor de satisfactie va creste considerabil. Dotarile dintr-un birou trebuie privite ca investitii menite sa creasca profitul intr-o companie si sa-i eficientizeze procesele de munca. Iata patru dotari cu un impact puternic asupra productivitatii:

1. Tabla magnetica

O tabla magnetica e o componenta foarte buna in orice birou, iar utilitatea sa se face mereu simtita, in special in zilele de sedinta. Este un instrument exceptional pentru a explica diverse lucruri colegilor si poate fi folosita cu succes drept unealta de invatare. E mult mai usor sa explici ceva sau sa ilustrezi un punct de vedere atunci cand scrii. Oamenii retin mai usor si inteleg mai repede lucrurile pe care le spui.

De asemenea, tablele magnetice sunt foarte utile in sesiunile de brainstorming si de schimburi de idei, pentru ca ofera un suport vizual pe care il pot consulta toti participantii simultan, lucru care economiseste timp si efort. In industriile creative, acest ajutor este unul nepretuit, pentru ca inspiratia nu vine niciodata usor iar schimbul de idei si opinii trebuie sa fie incurajat cat mai mult.

2. Videoproiectorul

Un videoproiector este un aparat foarte util intr-un birou. Acesta poate fi folosit atat in sesiuni de training pentru angajati, cat si in prezentarile facute pentru clientii companiei. Acesta simplifica orice demonstratie si permite afisarea informatiilor direct de pe ecranul unui laptop, astfel ca nu este nevoie de pregatiri minutioase inainte de o prezentare.

Fie ca vorbim de grafice, text, prezentari powerpoint sau chiar clipuri video, cu un videoproiector toate devin mai usor de prezentat si de asimilat de catre cei prezenti. Cu un videoproiector, atentia publicului este mult mai usor de captat, indiferent daca acesta e format din angajati sau clienti.

Citeste si:
65% dintre români cred că biroul lor este doar parțial sigur pentru...
Sondaj: 65% dintre angajații...

3. Biroul

Biroul este locul unde angajatii petrec cel mai mult timp atunci cand sunt la munca. Acesta a ramas neschimbat timp de secole, fiind putine lucruri ce puteau fi imbunatatite la el. Asta pana in prezent, cand au inceput sa apara pe piata din ce in ce mai multe birouri cu inaltime ajustabila. Acestea le permit angajatilor sa regleze dupa bunul plac inaltimea biroului lor, putand astfel sa lucreze atat de pe scaun, cat si din picioare.

Conform Thrive Global, munca din picioare combate o parte din efectele neplacute ale sedentarismului si poate fi foarte benefica pentru sanatatea angajatilor. Insa beneficiile nu se limiteaza doar la sanatatea acestora, ci si la productivitatea lor. Angajatii care lucreaza din picioare sunt mai alerti si mai atenti, iar oboseala si plictiseala se instaleaza mult mai greu in atmosfera de la locul de munca.

4. Dulapiorul pentru depozitare

Spatiile de depozitare trebuie sa fie nelipsite dintr-un birou eficient. Intr-o companie, aglomeratia si dezordinea sunt probleme ce trebuie tinute foarte bine sub control, altfel risca sa afecteze atat productivitatea, cat si eficienta proceselor de munca. Atunci cand trebuie sa sape intr-un morman de documente pentru a gasi o factura sau un contract de care are nevoie, un angajat pierde mult timp pe care l-ar putea folosi in moduri mult mai productive.

Tocmai de aceea, rolul mobilierului de depozitare si, in special, al dulapioarelor de depozitare nu trebuie neglijat. E foarte important ca fiecare angajat sa aiba la dispozitie tot spatiul de care are nevoie pentru depozitarea documentelor si a materialelor cu care lucreaza. Mai mult decat atat, managerii trebuie sa se asigure ca implementeaza politici si procese clare pentru depozitarea corecta si ordonata a actelor importante, pentru a evita pierderea sau deteriorarea acestora.

Citeste si:
Cum amenajezi un birou în bucătărie
Cum amenajezi un birou în...

Sursa foto: Shutterstock

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri