Dintre cei peste 10.000 de vizitatori aflati in cautarea unui job, 1.300 au participat la workshop-uri si conferinte, sesiuni in domeniul lor de interes. In cadrul workshop-urilor, participantii au avut parte de sesiuni de cariera, sesiuni bazate pe competentele cerute de angajatori in anul 2018, precum time management, teamwork, sesiuni in care au avut parte de activitati practice. Au invatat cum sa-si administreze si sa-si planifice eficient bugetul, au facut primii pasi in digital si au experimentat realitatea virtuala, prin intermediul ochelarilor VR. Tot in cadrul workshop-urilor au invatat sa-si construiasca un profil de LinkedIn atractiv pentru orice angajator.

In urma evenimentului, CV-urile celor care au fost prezenti la Sala Palatului vor fi analizate de specialisti in recrutare, iar daca se potrivesc cu cerintele joburilor vor fi chemati la un prim interviu.

“Am fost placut surprinsi de entuziasmul iesit din comun al tuturor “trecatorilor” pe la standul nostru. Suntem convinsi ca in urma participarii, vom avea colaborari de succes cu o multime de aplicanti din cadrul targului", a declarat Flori Croitoru, specialist recrutare Huawei.

"Angajatori de TOP este o oportunitate de a intra in contact cu tinerii absolventi care intra pe piata muncii si care isi doresc o experienta profesionala deosebita in domeniul frumusetii", a precizat Magdalena Cring, Human Resources Director L’Oreal Romania.

Locurile de munca din...
Citeste si: Joburile din transporturi, disponibile, dar putin dorite de studenti

"In urma participarii la Angajatori de TOP ne dorim sa angajam persoanele potrivite pentru pozitiile pe care le avem disponibile si sa ne crestem brandul de angajator", a spus Iulia Somoiag, Marketing Coordinator Valoris Center.

Cei care nu au ajuns la editia din Bucuresti si vor sa se angajeze, pot participa si la editia virtuala a evenimentului, care va avea loc in perioada 5-25 noiembrie.