Fiecare antreprenor isi doreste dezvoltarea afacerii sale si cresterea profitului. Pe masura insa ce o afacere creste, administrarea ei devine o sarcina tot mai complexa. Fie ca e vorba de birocratie, fie de procesele de munca sau de gestionarea personalului, sarcinile de zi cu zi se vor complica tot mai mult.

Tocmai de aceea, e important sa iei din timp masuri eficiente pentru a simplifica administrarea afacerii, pentru ca tu sa te poti concentra pe activitatile care aduc profit. Iata patru moduri prin care poti face acest lucru:

1. Externalizeaza gestionarea personalului

Una din cele mai dificile activitati pe care le desfasoara administratorii este gestionarea personalului. Poate fi dificil sa tii mereu pasul cu toate salariile, taxele sau actele aditionale ale contractelor, iar asta poate sa afecteze procesele de munca din companie. De asemenea, pe masura ce ai mai multi angajati, creste si riscul aparitiei unor erori care te pot costa timp si bani.

Din fericire, poti apela la companii care desfasoara activitati externalizate de calcul si administrare a salariilor care te pot ajuta atat la gestionarea salariilor si a taxelor, cat si la gestionarea documentatiei aferente. Astfel, te vei putea elibera de aceste sarcini consumatoare de timp si vei elimina riscul aparitiei greselilor, lucrand cu profesionisti cu experienta in domeniu.

Retail jobs

2. Apeleaza la o firma de contabilitate

Unii antreprenori isi fac contabilitatea singuri, lucru care poate consuma mult timp si efort. Pe masura ce compania ta creste, iti va fi tot mai greu sa te ocupi in mod eficient de acest aspect. Trebuie sa calculezi taxe si impozite, sa intocmesti diferite documente sau contracte si sa petreci timp pretios la cozi la ghisee.

O firma de contabilitate se va ocupa de toate acestea pentru tine, intr-un mod profesionist si eficient. In plus, nu vei mai fi nevoit sa te tii la curent cu fiecare modificare fiscala care apare, pentru ca vor face contabilii asta, informandu-te la timp in legatura cu toate schimbarile legislative de care ar trebui sa stii.

3. Foloseste automatizarea

Fie ca e vorba de vorba de comunicarile interne, procesele de munca sau cele de marketing, e foarte important sa folosesti procese automate pentru sarcinile repetitive, care iti consuma timp atat tie, cat si angajatilor tai. Prin automatizare simplifici si eficientizezi procesele de munca din compania ta, eliminand sarcinile obositoare si repetitive din programul angajatilor tai, conform Project Line. Astfel, in loc sa piarda timp cu sarcini minore, pe care le poate face la fel de bine un software sau un aparat, acestia se vor putea concentra pe activitatile lucrative ale companiei, generand profit si accelerandu-i dezvoltarea.

Citeste si:
STUDIU CNCAV despre eficiența vaccinurilor împotriva COVID-19. Ce...
STUDIU CNCAV despre eficiența...

4. Obisnuieste-te sa delegi

Multi antreprenori incearca sa faca totul singuri in compania lor, lucru care este o mare greseala. Timpul tau este foarte pretios si trebuie administrat cu grija, altfel vei ajunge sa il risipesti, ocupandu-te de sarcini minore, ce pot fi preluate cu usurinta de angajatii tai. Tocmai de aceea, este important sa te obisnuiesti din timp sa delegi o parte din responsabilitatile tale de zi cu zi.

Desigur, este foarte important sa alegi cu grija persoanele catre care delegi diferite sarcini si responsabilitati, astfel incat sa te asiguri ca acestea sunt executate corect. Vei economisi astfel timp pretios, care ar putea fi utilizat in moduri mult mai productive. In plus, delegarea ii va responsabiliza si ii va motiva pe angajatii tai se implice mai mult in ceea ce fac, lucru care va fi un mare avantaj pe termen lung.

Citeste si:
Cum să ai o echipă unită și productivă și să eviți fluctuația de...
Cum să ai o echipă unită și...
Sursa foto: Shutterstock
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri