Noua realitate din piața de HR: Carrefour lansează un chatbot dezvoltat de UiPath şi Druid, care simplifică procesul de recrutare

Carrefour România lansează un ecosistem digital ce integrează prima interfață de chatbot de recrutare de pe piața din România construită cu tehnologie UiPath, în parteneriat cu două companii locale: DRUID și RPAbox. Acest nou sistem revoluționează procesul de recrutare și automatizează interacțiunea cu angajații și cu candidații.

Ce face concret Ema, primul chatbot din România care gestionează activitățile de HR

Prin interfața externă activă pe pagina de Cariere a site-ului Carrefour, Ema ghidează candidații și îi acompaniază pas cu pas pentru a ajunge cât mai rapid și mai simplu la job-ul dorit, printr-o conversație personalizată, prietenoasă și intuitivă, respectând toate normele GDPR. Candidații au posibilitatea de a aplica pentru orice magazin în care există o poziție vacantă, alegând orașul și tipul job-ului căutat.

Odată înregistrată aplicația, profilul candidatului ajunge direct la managerul recrutor, interviul poate fi confirmat instantaneu, iar atât candidații, cât și managerii, sunt informați prin SMS în momentele importante ale procesului de recrutare.

Interfața internă este integrată în aplicațiile interne ale companiei și este ușor de accesat de pe orice dispozitiv cu conexiune la internet. Prin recunoașterea automată a utilizatorului și parolei aferente din organizație, Ema poate reda alte două interfețe diferite, în funcție de tipul de poziție pe care îl ocupă angajatul. Prima, care automatizează procesul de recrutare și angajare, este dedicată managerilor recrutori și echipei de resurse umane, fiind integrată cu pagina de Cariere a website-ului Carrefour. Aceasta aduce beneficii imense de timp și eficiență managerilor din cele peste 360 de magazine Carrefour din întreaga țară, avantaje-cheie acum și pentru planurile de viitor ale organizației.

Cea de-a doua este accesibilă tuturor colegilor din companie care dețin un utilizator Carrefour intern. Pentru aceștia, Ema știe să răspundă, imediat și la orice oră, la cele mai frecvente întrebări legate de adeverințe, concedii, asigurare de sănătate sau alte informații legate de pachetul de compensații și beneficii, mobilitate, politici și procese diverse de resurse umane. În funcție de întrebările primite, Ema este permanent instruită și actualizată de echipa de proiect pentru a răspunde singură, cât mai corect și pentru o categorie cât mai variată de întrebări, fără să fie nevoie să direcționeze utilizatorul către un coleg din resurse umane, explică reprezentanții retailerului.

Citeste si:
Vanzarile Carrefour Romania au crescut, dupa succesul Supeco
Vanzarile Carrefour Romania...

Gata cu timpul pierdut pentru dosare care pac că nu se mai termină

„Adoptarea și încorporarea tehnologiei moderne, a roboților, a inteligenței artificiale și automatizărilor - toate acestea fac parte din strategia de accelerare a transformării digitale a Carrefour. Astăzi, resursele umane din Carrefour pășesc cu totul într-o nouă eră: fără hârtii, fără timp pierdut cu sarcini care nu aduc reală valoare pentru managerii din Operațional, cu procese mult simplificate sau automatizate și sisteme extrem de simplu de folosit. Suntem în plin proces de migrare într-un nou sistem - de fapt, un ecosistem complet, care înglobează SAP, Success Factors și o aplicație personalizată de pontaj și orare. Posibilitatea integrării simple a Emei cu noile sisteme de resurse umane a fost cerința de bază pentru acest produs și toate legăturile chatbot-ului care vor fi create după migrare, vor aduce încă și mai mult timp câștigat colegilor noștri din operațional”, a declarat Irina Chende, Director Reward și Dezvoltare, interim Director Resurse Umane, Carrefour România.

„Viteza de operare în magazinele noastre este intensă. Ema s-a născut pornind de la nevoia de a reduce cât mai mult timpul alocat activităților administrative de resurse umane și de a transforma back office-ul procesului de recrutare operațional într-o simplă apăsare de buton. Prin această nouă interfață, unică în România, managerii din magazinele Carrefour au câștigat timp pe care să îl dedice clienților, echipelor lor și interacțiunilor de calitate cu candidații. Zi de zi, echipa operațională este alături de clienți și depune un efort colosal pentru a se adapta oricărui context și pentru a oferi servicii de calitate, astfel că Ema le vine în ajutor în procesele interne pentru că le oferă flexibilitate și eficiență în procesul de recrutare”, a explicat Cătălin Samara, Director Operational Carrefour România.

Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri