Carrefour România recrutează în continuare angajați în magazinele și în sediul central și anunță că va investi în dezvoltarea capacității de livrare și în dotarea magazinelor cu materiale de protecție, urmând ca deschiderile de noi magazinele să fie sincronizate cu evoluția crizei sanitare, scrie retail.ro.

Carrefour România recrutează atât în magazine (colector comenzi online, casier, lucrător universal, profesionist produse proaspete), cât și pentru sediul central.

Da, angajăm în continuare. Procesul de recrutare și angajare depinde de nevoile punctuale ale fiecărui punct de lucru în parte. Primim constant aplicații de la persoane care își caută un loc de muncă și vor să se alăture echipelor noastre din magazine sau de la sediul central,

Carrefour

Carrefour va investi, anul acesta, în procesul de livrare

Retailerul își va sincroniza următoarele deschideri de magazine cu evoluția pandemiei de Coronavirus în țară și va investi în dezvoltarea serviciilor de livrare și în dotarea magazinelor cu materiale de protecție.

În perioada următoare, ne vom continua expansiunea, sincronizat cu evoluția contextului sanitar din România. Carrefour are un model de business omnicanal format din magazine fizice și soluții e-commerce, cu o amprentă geografică națională care poate, în acest moment, să susțină nevoile românilor de aprovizionare, în condiții de siguranță. Principala preocupare a Carrefour, în calitatea sa de furnizor de servicii de primă necesitate, rămâne siguranța și sănătatea angajaților și a clienților noștri și asigurarea produselor necesare unei țări întregi. Așadar, în ce privește platformele de shopping online, vom continua să investim în dezvoltarea capacităților de livrare și în noi funcționalități adaptate contextului actual de izolare. Investițiile vor continua și în dotarea magazinelor cu materiale de protecție și implementarea oricăror noi măsuri de siguranță”, au transmis reprezentanții Carrefour, la solicitarea adresată de retail.ro.

Citește și: Lista magazinelor care livrează la domiciliu: de la cunoscutele Bringo și Glovo, la SuperMercato și MegaMarket.

Anul acesta, retailerul a deschis doar o singură unitate, comparativ cu Kaufland care a deschis trei magazine în perioada martie-aprilie. La începutul lunii aprilie, Carrefour a deschis un nou magazin Supeco la Călărași, cu numărul 24 în România și prima unitate Supeco din Călărași.

Vânzări mai mari în pandemie

În România, vânzările grupului francez au crescut cu aproape 10%, cel mai mult din regiune, în primul trimestru din acest an. La nivel global, Carrefour a înregistrat o creştere de 7,8% a cifrei de afaceri, datorită vânzărilor din ianuarie și februarie, dar și a cumpărăturilor realizate în luna martie, în contextul pandemiei de Covid-19.

Recent, retailerul a anunțat va reduce cu 50% dividendele aferente anului trecut, la 0,23 euro per acțiune, de la 0,46 euro per acțiune, cât stabiliseră în luna februarie a acestui an, din cauza efectelor provocate de pandemia de coronavirus.

Citește și: CEO-ul Carrefour reduce salariile directorilor executivi

Grupul Carrefour are peste 10.100 de magazine în 34 de țări. În România, retailerul are 346 de magazine dintre care 35 hipermarketuri 'Carrefour', 262 supermarketuri (221 magazine 'Market' și 41 magazine 'Express Orange'), 42 magazine de proximitate 'Express', 8 magazine de proximitate 'Contact' și un magazin online pe www.carrefour.ro. Carrefour a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 10,56 miliarde de lei, în creștere cu 10% față de anul precedent.

Sursa foto: Carrefour

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri