Alegerea unui job a devenit din ce în ce mai grea mai ales în ultimul an și jumătate, de la venirea pandemiei. Cerințele și așteptările au cunoscut modificări, atât din perspectiva angajaților cât și a angajatorilor. Iată care sunt calitățile și așteptările pe care le au retailerii de la viitorii angajați.

Ce tip de angajați caută retailerii

Mega Image

Cei care sunt interesați să obțină un post la Mega Image, vor putea aplica pentru diferite departamente AICI. Sunt disponibile posturi în calitate de casieri, consilieri clienți, vânzători, lucrător comercial și șef departament.

Pentru postul de casier, retailerul caută angajați în București, Iași, Timișoara, Cluj și Sibiu.

  • Scanarea produselor cumpărate de către clienți și încasarea contravalorii acestora în bani, prin carduri electronice sau bonuri valorice;
  • Aprovizionarea standul de la casă de marcat cu produsele necesare, verificând termenul de valabilitate al fiecărui produs;
  • Înlocuirea etichetelor de preț de câte ori este necesar, fiind afișate ordonat și vizibil.

Calitățile tale

  • Orientare spre client;
  • Orientare spre rezultate;
  • Capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor;
  • Diplomă de bacalaureat.
  • Vânzător - acest job este disponibil în: București, județul Ilfov (Tunari, Otopeni, Chiajna, Popești-Leordeni, Pantelimon, Dobroesti, Voluntari, Jilava, Mogoșoaia, Snagov, Berceni, Chitila, Crevedia, Afumați); Brașov; Sibiu; Constanța; Cluj (Florești, Turda); Timișoara (Mosnita); Iași (Valea Ursului, Rediu); Oradea

Ce trebuie să faci

  • Menținerea unei relații cu clienții bazată pe amabilitate și promptitudine;
  • Oferirea de suport colegilor, atunci când este necesar;
  • Aprovizionează standurilor cu toate produsele necesare, verificând termenul de valabilitate al fiecărui produs;
  • Gestionarea corespunzătoare a activității de la casă de marcat;
  • Participarea la activitatea de inventar a magazinului.
  • Amenajarea spațiului din vitrină/raion alocat prezentării produselor (mezeluri și panificație)

Ce calități ar trebui să ai

  • Orientare și deschidere către client;
  • Responsabilitate și seriozitate;
  • Dinamism și spirit de inițiativa;
  • Flexibilitate și spirit de echipa;
  • Minim studii gimnaziale finalizate.
  • Experiență anterioară în comerț;
  • Calificare de vânzător;

Șef departament - poziția este disponibilă în București, Iași, Timișoara, Cluj și Sibiu.

Ce vei face

  • Supravegherea și coordonarea activităților personalului din magazin pe tură alocată;
  • Verificarea și pregătirea magazinului pentru deschidere;
  • Efectuarea comenzilor zilnice de marfă pentru magazin;
  • Închiderea caselor de marcat și întocmirea actelor și monetarelor caselor de marcat la intrarea și ieșirea în/ din tură a Casierilor.

Ce tip de angajat caută Mega Image

  • Scanarea produselor cumpărate de către clienți și încasarea contravalorii acestora în bani, prin carduri electronice sau bonuri valorice;
  • Aprovizionarea standul de la casă de marcat cu produsele necesare, verificând termenul de valabilitate al fiecărui produs;
  • Înlocuirea etichetelor de preț de câte ori este necesar, fiind afișate ordonat și vizibil.

Calitățile tale

  • Orientare spre client;
  • Orientare spre rezultate;
  • Capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor;
  • Diplomă de bacalaureat.

Vânzător - acest job este disponibil în: București, județul Ilfov (Tunari, Otopeni, Chiajna, Popești-Leordeni, Pantelimon, Dobroesti, Voluntari, Jilava, Mogoșoaia, Snagov, Berceni, Chitila, Crevedia, Afumați); Brașov; Sibiu; Constanța; Cluj (Florești, Turda); Timișoara (Mosnita); Iași (Valea Ursului, Rediu); Oradea

Ce trebuie să faci

  • Menținerea unei relații cu clienții bazată pe amabilitate și promptitudine;
  • Oferirea de suport colegilor, atunci când este necesar;
  • Aprovizionează standurilor cu toate produsele necesare, verificând termenul de valabilitate al fiecărui produs;
  • Gestionarea corespunzătoare a activității de la casă de marcat;
  • Participarea la activitatea de inventar a magazinului.
  • Amenajarea spațiului din vitrină/raion alocat prezentării produselor (mezeluri și panificație)

Ce calități ar trebui să ai

  • Orientare și deschidere către client;
  • Responsabilitate și seriozitate;
  • Dinamism și spirit de inițiativa;
  • Flexibilitate și spirit de echipa;
  • Minim studii gimnaziale finalizate.
  • Experiență anterioară în comerț;
  • Calificare de vânzător;

Șef departament - poziția este disponibilă în București, Iași, Timișoara, Cluj și Sibiu.

Ce vei face

  • Supravegherea și coordonarea activităților personalului din magazin pe tură alocată;
  • Verificarea și pregătirea magazinului pentru deschidere;
  • Efectuarea comenzilor zilnice de marfă pentru magazin;
  • Închiderea caselor de marcat și întocmirea actelor și monetarelor caselor de marcat la intrarea și ieșirea în/ din tură a Casierilor.

Ce tip de angajat caută Mega Image

  • Experiență anterioară (retail, domeniul alimentar);
  • Experiență anterioară în coordonarea unei echipe - prezintă un avantaj;
  • Studii superioare (de preferat) sau minim diplomă de Bacalaureat;
  • Cunoștințe operare PC, MS Office (Excel, Word) nivel mediu;
  • Bune abilități de comunicare, organizare și coordonare;
  • Orientare către rezultate, atitudine proactivă, flexibilitate;
  • Responsabilitate și corectitudine;
  • Dorința de a învață și a te dezvoltă profesional.

Kaufland

Cu o echipă formată din peste 15.000 de oameni, Kaufland oferă celor care vor să își găsească un job în companie posturi pentru diverse domenii: vânzări, logistică, achiziții și procurări, construcții și imobiliare și în departamentul financiar-administrativ. Poți vedea AICI unde sunt disponibile joburile din Kaufland.

Pentru postul de vânzător, Kaufland caută o persoană sociabilă, amabilă și corectă. Te vei ocupa de gestionarea activităților diverse, de la recepţionarea mărfii până la servirea clienților la linia caselor de marcat. printre sarcinile unui lucrător comercial se numără: recepționarea, depozitarea și gestionarea produselor, aprovizionarea corectă şi eficientă a rafturilor, verificarea termenelor de valabilitate, precum și servirea amabilă a clienților la vitrinele asistate, la Grill și la casele de marcat.

Cei care caută un post în domeniul logistic ar trebui să știe că retailerul caută o persoană care să aibă experiență pe un post similar, să fie orientată către servicii, îndemânatică, cu simț practic și atenție distributivă.

Viitorii angajați care vor să facă parte din departamentul de Marketing și Comunicare al Kaufland ar trebui să aibă experiență anterioară în domeniu, va crea și edita materiale grafice, va redacta texte, promova online compania și gestiona canalele de Social Media.

Lidl

La fel ca restul retailerilor, și Lidl oferă posturi în mai multe domenii ale companiei: vânzări, caserie și șef de departament. Poți verifica AICI locurile și disponibilitatea joburilor în funcție de orașul în care locuiești. În prezent sunt 116 joburi disponibile în companie Lidl.

Citește și: Lidl majorează salariul minim: cât va câștiga un angajat

Vânzător

Ce vei face pe acest post

  • Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu;
  • Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător;
  • Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat;
  • Vei participa la activitatea de inventar a magazinului;
  • Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor;
  • Vei oferi suport clienților în magazin.

La ce calități se uită angajatorul

  • Să fii amabil/ă și orientat/ă către client;
  • Să îți placă să lucrezi în echipă;
  • Să dai dovadă de implicare și flexibilitate;
  • Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj;
  • Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres;
  • Să ai minim studii gimnaziale finalizate.

Asisent manager magazin

Ce atribuții ai

  • Vei coordona echipa și vei reprezenta managerul de magazin în lipsa acestuia sau a adjunctului managerului de magazin;
  • Vei fi responsabil/ă de comenzile de marfă, de gestionarea stocurilor și vei participa la inventare;
  • Te vei asigura că principiile de vânzare sunt implementate corespunzător în magazin;
  • Te vei asigura că indicatorii operaționali și de personal se îndeplinesc și vei oferi suportul colegilor în realizarea acestora;
  • Vei prelua și gestiona solicitările și eventualele reclamații ale clienților;
  • Vei avea un rol activ în activitatea zilnică din magazin.

Profilul tău

  • Ai studii medii finalizate; studiile superioare absolvite constituie un avantaj;
  • Ai minim 1 an experiență profesională anterioară relevantă;
  • Ești rezistent/ă la stres și flexibil/ă;
  • Ești amabil/ă și orientat/ă către client;
  • Ești organizat/ă și orientat/ă către rezultate;
  • Ești implicat/ă și responsabil/ă în tot ceea ce faci;
  • Cunoașterea limbii engleze constituie avantaj.

Manager magazin

Atribuțiile tale

  • Vei coordona echipa, vei stabili obiectivele magazinului și te vei asigura de îndeplinirea acestora;
  • Vei fi responsabil/ă de comenzile de marfă, de gestionarea stocurilor și de inventare;
  • Te vei asigura că principiile de vânzare sunt implementate corespunzător în magazin;
  • Vei planifica activitățile și timpul de lucru al colegilor din echipă și vei oferi feedback constant;
  • Te vei asigura că indicatorii operaționali și de personal se îndeplinesc;
  • Vei fi responsabil/ă de procesele de recrutare, formare și retenție a angajaților;
  • Vei prelua și gestiona solicitările și eventualele reclamații ale clienților;
  • Vei fi responsabil/ă de întreaga activitate și imagine a magazinului.

Ce tip de angajat caută Lidl

  • Ai studii superioare finalizate;
  • Ai experiență profesională anterioară relevantă de minim 3 ani și minim 1 an în coordonarea unei echipe;
  • Ai bune abilități de organizare și de analiză;
  • Ai competențe de conducere și ești orientat/ă către rezultate;
  • Ești rezistent/ă la stres, amabil/ă și orientat/ă către clienți;
  • Cunoști limba engleză cel puțin la nivel mediu; cunoașterea limbii germane constituie avantaj.

Ce avantaje ai dacă te angajezi în retail

Înainte de a aplica la un job nou îți dorești să cunoști și ce beneficii primești dacă alegi să faci parte din echipa angajatorului. Iată ce avantaje poți avea dacă te angajezi în retail, în Kaufland, Lidl sau Mega Image.

Mega image

  • Pachet variat de compensații și beneficii;
  • Card de tichete de masă;
  • Diverse bonusuri lunare prin care îți răsplătim performanță și devotamentul;
  • Card de reduceri dedicat achiziționării produselor Marca Proprie Mega Image;
  • Suport financiar pentru evenimente speciale din viață ta;
  • Evenimente interne prin care recunoaștem meritele colegilor noștri;
  • Oportunități de creștere în carieră și mobilitate internă.

Lidl

  • Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat;
  • Salariu motivant cu majorări salariale garantate anual;
  • Sporuri salariale atractive, bonusuri și prime ocazionale;
  • Tichete de masă și tichete cadou oferite cu diferite ocazii;
  • Asigurare medicală privată și asigurare de accidente;
  • Pachete avantajoase de asigurare medicală pentru membrii familiei;
  • Zile de concediu în plus în funcție de vechimea în Lidl și o zi cadou cu ocazia zilei de naștere.

Kaufland

  • Timp de lucru flexibil în Sediile Centrale
  • Concediu sabatic
  • Mobilitate în Sediile Centrale
  • Concediu și zile libere suplimentare
  • Familie și timp liber
  • Abonamente la sala
  • Servicii medicale
  • Reduceri la produse si servicii

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri