19 Octombrie 2011
Cine face marketingul greilor din bere
Fiecare dintre ei are o experienta de peste zece ani in domeniul marketingului si gestioneaza portofolii de branduri de bere cu valori de milioane de euro. Wall-Street.ro ii prezinta pe cei mai importanti directori de marketing din cadrul multinationalelor active in industria berii din Romania.
Grant McKenzie - Ursus Breweries
Paul Markovits - Heineken
Markovits are o cariera de 19 ani in marketing, dintre care 10 in diverse pozitii in cadrul P&G (1997-2007) si un an si jumatate la conducerea operatiunilor de marketing ale Vodafone Romania. Din noiembrie 2008 a devenit partener in cadrul companiei de consultanta The Network, gestionand in paralel start-up-ul Time 2 Talk, cu activitati in marketing si comunicare.
Este absolvent al Universitatii Politehnice din Bucuresti si detine un master in cadrul California State University – Chico, specializarea "International Marketing Comunications".
Tiberiu Mercurian - Bergenbier
In perioada 2004-2010, Mercurian a lucrat ca director de marketing al diviziei de detergenti si produse de curatenie la Henkel Romania, in prealabil (din 2002) detinand functia de assistant brand manager CEE pentru brandul Perwoll in cadrul Henkel CEE. Din 2000 pana in 2002, Tiberiu Mercurian a avut diverse alte functii in cadrul departamentului de marketing al Henkel Romania.
Intre 1997 si 2000, a fost consultant in cadrul Delegatiei Economiei Germane (actuala Camera de Comert Romano-Germana).
Tiberiu Mercurian este absolvent al Academiei de Studii Economice Bucuresti - specializarea: Economia si Gestiunea Productiei Alimentare. Intre 1993 si 1994 a obtinut doua burse la Universitatea de Studii Economice din Viena, unde a studiat “Marketing and Management of Foreign Trade” si “Integration of European Markets”.
Este casatorit si are doi copii.
Cititi si Noul sef al Bergenbier: In planul pe 3 ani nu intra si redeschiderea fabricii de la Blaj
Doron Zilberstein - United Romanian Breweries Bereprod
Activitatea profesionala si-a inceput-o in domeniul marketingului, in industria farmaceutica, imediat dupa absolvirea universitatii, in 1994. Dupa 4 ani pe aceasta piata, a ocupat succesiv pozitiile de category manager (1998 - 2001), marketing manager - divizia food (2001 - 2003), business unit manager - divizia food (2003 - 2006) si national sales manager (2006 - 2008) din cadrul Unilever Israel.
Doron Zilberstein este absolvent al College of Business Management si detinator al unui MBA in marketing in cadrul Heriot-Watt University, Edinburgh Business School.