Ruris, singurul producator autohton de motoutilaje agricole, isi propune o majorare a cifrei de afaceri la 6,2 milioane euro, in crestere cu 32% fata de anul trecut. Evolutia va fi generata prin largirea gamei cu produse noi sau retehnologizate, prin extinderea retelei de parteneri cu 20% si, in special, prin demararea exporturilor in zona balcanilor.
In 2011, Ruris a raportat o cifra de afaceri de 4,7 milioane euro, in crestere cu circa 60% fata de 2010. Principalele categorii de produse care au inregistrat majorari ale volumelor au fost motocoasele de umar (70%), motoferastraiele (30%) si motocultoarele (30%). Conform estimarilor companiei, piata de echipamente specifice va continua sa creasca si in 2012, ajugand la 69 milioane euro.

Totodata, Ruris tinteste o cota de piata de 9% in acest an, ceea ce ii va permite sa isi consolideze pozitia pe piata.

[ Vezi cine este antreprenorul roman care se lupta cu greii Stihl si Husqvarna ]

Planuri pentru 2012

Producatorul de motoutilaje agricole, Ruris, planuieste o extindere a retelei de distributie si in zona de nord a tarii, in regiunile Moldovei si Transilvaniei.

“Ne-am propus ca in acest an sa crestem reteaua de distributie si vanzare a produselor Ruris si in zona de nord a tarii, acolo unde nu suntem foarte prezenti. In doi ani ne dorim sa avem aceeasi notorietate ca si in zona de sud. Totodata, avansul va fi generat de faptul ca venim cu 8 noi produse si 2 inovatii in lumea tehnicii, dar si de faptul ca vrem sa ne extindem reteaua de parteneri cu 20%”, explica Catalin Stroe (foto), directorul general si fondatorul Ruris.

In anul 2010, compania numara 7 magazine proprii la nivel national, in timp ce in acest an a ajuns la 12 magazine de distributie a produselor noastre

Totodata, Ruris anunta in toamna anului trecut ca urmeaza sa faca o investitie de 2 milioane de euro pentru dezvoltarea si imbunatatirea fabricii de la Craiova unde sunt produse utilitarele companiei.

Astfel, in a doua parte a anului, Ruris isi propune sa semneze un contract pe fonduri europene prin care urmareste dezvoltarea unei linii moderne de asamblare, care va coincide un timp mai scurt de productie si un volum mai mare de vanzari.

Miza pe exporturi

Tot in aceste an, producatorul autohton de motoutilaje agricole isi va concentra atentia si pe dezvoltarea in afara granitelor tarii.

„Vom demara exporturile in cea de-a doua parte a anului in zona balcanilor. Pentru inceput ne vom extinde in Bulgaria, pentru ca ulterior sa ne intreptam si catre alte state din Europa de Est”, sustine Catalin Stroe.

Pentru Ruris lucreaza in prezent 100 salariati, insa o data cu dezvoltarea si in alte regiuni, producatorul de la Craiova va face noi angajari.

Ruris este prezent pe piata printr-o retea compusa din 120 de parteneri, magazine proprii si trei lanturi de magazine D-I-Y: Baumax, Dedeman si Hornbach.

Cele mai bune vanzari in retelele de bricolaj s-au inregistrat in lanturile Dedeman, Baumax, si in reteaua Hornbach.

Principalii competitori ai Ruris sunt nemtii de la Stihl si suedezii de la Husqvarna.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri