Majoritatea persoanelor din mediul urban, cu virste cuprinse intre 18 si 55 de ani, vor sa cumpere produse alimentare cit mai naturale, se arata intr-un comunicat al firmei de cercetare Mercury Research.
Studiul realizat de Mercury Research arata ca romanii din mediul urban sint atenti la produsele alimentare pe care le cumpara, orientindu-se mai mult catre cele naturale, fara adaosuri si cu proprietati nutritive ridicate. De asemenea, acestia sint constienti ca alimentatia are un rol important pentru sanatate si sint dispusi sa schimbe sau sa renunte la anumite obiceiuri alimentare. Din rezultatele studiului reiese ca romanii au un regim alimentar diversificat.

Intrebate care sint principalii factori pe care ii iau in considerare atunci cind cumpara un produs alimentar, 86% dintre persoanele chestionate au declarat ca este foarte important ca alimentele sa nu contina coloranti artificiali (69%), conservanti (64%), indulcitori artificiali (59%) sau aditivi (59%).

Cind cumpara fructe si legume, orasenii doresc, in proportie de 88%, ca acestea sa fie naturale si fara ingrasaminte chimice, dar aproape la fel de important este ca acestea sa fie de provenienta autohtona (72%).

Pe de alta parte, aproape jumatate dintre cei intervievati si-au schimbat regimul alimentar in ultimul an. O sanatate mai buna a fost principalul motiv care a dus la schimbari in dieta pentru 90% dintre acestia, iar aproape jumatate (45%) au argumentat si ratiunile estetice. Studiul de piata legat de obiceiurile alimentare ale romanilor a fost realizat de Mercury Research in perioada 15-18 februarie pe un esantion de 500 de persoane din mediul urban cu virste cuprinse intre 18 si 55 de ani, iar eroarea de esantionare a studiului este de 4,4%, la un nivel de incredere de 95%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri