Molson Coors Brewing Company a anuntat astazi ca a finalizat achizitia StarBev anuntata anterior, pentru suma de 2,65 miliarde euro. Mark Hunter (foto), CEO al operatiunilor Molson Coors din Regatul Unit si Irlanda,va deveni CEO al noii divizii, care a fost redenumita Molson Coors Central Europe.
Molson Coors Central Europe are aproximativ 4.100 de angajati, opereaza noua unitati de productie si comercializeaza marcile sale-lider de piata in Republica Ceha, Serbia, Croatia, Romania, Bulgaria, Ungaria, Muntenegru, Bosnia-Hertegovina si Slovacia. Achizitia include Staropramen, marca-stindard a diviziei. Molson Coors a anuntat in aprilie ca va cumpara StarBev, companie care detine producatorul local de bere Bergenbier.

StarBev a inregistrat vanzari de 0,7 mld. euro in 2011 si profit operational EBITDA - inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare - de 241 de milioane euro.

“Suntem entuziasmati sa finalizam aceasta achizitie, care semnifica continuarea cresterii noastre si completeaza fericit portofoliul nostru de marci premium”, a declarat Peter Swinburn, presedinte si CEO al Molson Coors. “Inca de la anuntul initial, am petrecut mult timp in pietele respective si interactionand cu echipele locale. Suntem acum mai incantati ca oricand de oportunitatile numeroase pe care le vedem in aceasta afacere si in aceasta regiune. S-a facut deja un progres considerabil in directia unei integrari reusite si suntem siguri ca avem echipa potrivita, experienta si strategia pentru a ne atinge scopurile”, a adaugat Swinburn.

“Avem un plan clar de a dezvolta mai departe aceste marci puternice si de a capitaliza pe o piata a berii in crestere, deosebit de atractiva pentru noi”, a spus Hunter.

Inainte de numirea sa ca CEO pentru divizia din Regatul Unit si Irlanda, in 2007, Hunter a fost Director Comercial al companiei Molson Coors Canada unde a coordonat toate activitatile de vanzari si marketing.

De la inceputul carierei sale in industria berii, in 1989, a ocupat mai multe pozitii de conducere, inclusiv coordonarea pietelor de export si a strategiei de afaceri pentru Bass Brewers si a supervizat politica de marketing a marcii Carling. A facut parte din consiliul de administratie ale Bass Brewers ca director de marketing si din cel al Coors Brewers Ltd. Inainte de 1989, Hunter a detinut diverse pozitii in vanzari la Hallmark Cards si Bulmers Drinks

Molson Coors Brewing Company este unul dintre cei mai mari producatori de bere din lume. Sectoarele operationale includ Canada, Statele Unite, Regatul Unit, Europa Centrala si Molson Coors International. Compania are un portofoliu variat de marci proprii si partenere, incluzand marci proprii Coors Light, Molson Canadian, Carling si Staropramen.

Sursa foto: Molson Coors


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri