Prospectiuni a numit-o in functia de director comercial al diviziei de procesare si interpretare a datelor pe Irina Dorneanu.

Anterior acestei noi numiri, Irina Dorneanu a lucrat in companii similare din Marea Britanie si Australia, ea incepandu-si cariera in Prospectiuni, unde a lucrat pana in 2001. Noul director comercial va avea responsabilitatea de a dezvolta si promova vanzarile acestei diviziii importante din interiorul companiei.

“O parte importanta a strategiei Prospectiuni o constituie dezvoltarea unei echipe executive formate din profesionisti recunoscuti la nivel international, care pot asigura gasirea de noi oportunitati de afaceri si consolidarea legaturilor cu clientii existenti. In acest context, numirea Irinei Dorneanu reprezinta un pas mare inainte”, a declarat Gehrig Schultz, CEO-ul Prospectiuni.

Printre celelalte obiective ale Irinei Dorneanu se numara identificarea, dezvoltarea si promovarea noilor produse ale diviziei precum Atlasul Geologic si Petrolier al Carpatilor.

Compania este liderul pietei autohtone de explorari si prospectiuni geologice, geochimice, hidrogeologice si geotehnice, cu o experienta de peste 55 de ani.

Prospectiuni furnizeaza servicii pentru companii importante din Romania precum Petrom, Romgaz sau Rompetrol.

Prospectiuni a avut in 2011 o cifra de afaceri de circa 315 milioane lei, mai mari cu 93% fata de anul precedent. Profitul brut a fost de circa 41,43 milioane de lei, de peste 23 de ori mai mare decat in 2010.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri