Afacerile Lactag din Arges, care detine o fabrica de lactate si o retea de 17 magazine de proximitate, au urcat anul trecut cu 25% fata de 2011, la 19,5 milioane lei (4,5 milioane euro), iar profitul net a crescut de 20 de ori, la peste 400.000 lei (94.000 euro), se arata intr-un raport al firmei.
In 2012, productia vanduta a avut o valoare de 16,5 milioane lei, cu 13% mai mare decat in anul anterior, relateaza Mediafax.

Lactag vrea sa intre si pe piata preparatelor din carne prin achizitia unei fabrici de profil din comuna Carcea, judetul Dolj.

Achizitia presupune un teren de 3.779 metri patrati, pe care se afla o fabrica de produse din carne cu o suprafata construita de 2.569 metri patrati, precum si toate utilajele si echipamentele din dotarea unitatii, potrivit unei hotarari a actionarilor Lactag.

In prezent, compania detine o fabrica de lactate in localitatea Costesti, din judetul Arges, si o retea de 17 magazine sub brandul "Pe Gustate" situate in Bucuresti, Pitesti, Mioveni, Costesti, Craiova si Bals.

Actionarii au aprobat de asemenea deschiderea altor trei magazine in Bucuresti, in sectorul 4. Compania are in plan inaugurarea unor magazine si in Curtea de Arges si Caracal.

Principalii actionari ai firmei sunt Robert Iriza si directorul general al Lactag, Adriean Asan-Mic, fiecare cu cate 49,01% din actiuni.

Lactag este fosta fabrica de produse lactate ICIL Arges infiintata in 1962. Actiunile firmei sunt cotate pe piata Rasdaq a BVB.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri