Selgros, unul dintre cei mai importanti retaileri de pe piata locala, a investit circa 4 mil. euro in reamenajarea magazinului din Iasi, prin care se urmareste introducerea unui nou concept de design, au declarat pentru wall-street.ro reprezentantii companiei.
Noul format de magazin a fost deja introdus pe piata din Germania si Polonia si presupune o structura mai prietenoasa si o expunere a produselor mai accesibila pentru clienti.

Redeschiderea magazinului este programata pentru inceputul lunii septembrie.

Selgros continua, prin acest proiect, procesul de modernizare a celor 19 magazine pe care lantul cash & carry le detine in Romania.

"Pentru celelalte magazine s-au investit aproximativ 2 mil. euro, la fiecare locatie. In Iasi, investitia este mult mai mare, deoarece conceptul si designul implementat acolo este complet nou", au spus oficialii companiei.

Noul design al magazinului Selgros din Iasi va acorda spatii mai generoase categoriilor de marfa care inregistreaza volumele semnificative de vanzari: bauturi, dulciuri, alimente de baza si detergenti. Conceptul inovativ presupune, totodata, spatii specializate pentru categoriile de produse alimentare de nisa, cum sunt articolele ecologice/Bio. I

Infiintarea unei pescarii, care ofera peste viu, peste proaspat si peste afumat, completeaza conceptul modern al magazinului. De asemenea, va fi creat un spatiu nou cu climatizare speciala pentru raionul Legume/Fructe.

Pana acum au fost remodelate magazinele Selgros din Arad, Bacau, Brasov, Bucuresti-Baneasa, Bucuresti-Berceni, Bucuresti-Pantelimon, Constanta Nord si Sud, Cluj-Napoca, Craiova, Oradea, Ploiesti, Suceava si Timisoara.

Selgros Cash&Carry Romania este prezent pe piata romaneasca din anul 2001 si face parte din grupul elvetian TransGourmet.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri