16 Februarie 2016

Un nou director de vanzari la Coca-Cola HBC Romania



Coca-Cola HBC Romania, cea mai mare companie din industria bauturilor non-alcoolice de pe piata locala, are, incepand cu 1 martie, un nou director de vanzari, in persoana lui Dan Timotin.

Dan Timotin, 40 de ani, s-a alaturat companiei in iulie 2011, avand rolul de country finance manager Romania si Moldova. In februarie 2014, el a preluat un rol de conducere la nivelul Grupului Coca-Cola Hellenic, coordonand echipa commercial finance. In iulie 2015, Timotin a devenit national key account manager in cadrul Coca-Cola HBC Romania.

La randul sau, Jovan Radosavljevic, director comercial Coca-Cola HBC Romania, a fost promovat in pozitia de director general al Pivara Skopje, lider in bauturi racoritoare si bere pe piata din Macedonia. Radosavljevic s-a alaturat operatiunilor din Romania in august 2013, ocupand, inainte de aceasta, functia de country sales manager pentru Serbia si Muntenegru in cadrul grupului Coca-Cola Hellenic. Misiunea sa in rolul de Director Comercial pentru Romania a fost aceea de a redefini strategia comerciala a companiei, obiectiv pe care l-a indeplinit cu succes.

Coca-Cola Hellenic este al doilea imbuteliator ca marime al companiei Coca-Cola din punctul de vedere al volumului, avand vanzari de peste 2 miliarde de unitati. Compania are operatiuni in 28 de tari, servind o populatie de peste 560 milioane de oameni. In Romania, sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic denumit Coca-Cola HBC Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania.



Citeste si