Studiu: Peste 90% dintre romani aleg o anumita benzinarie in functie de serviciile suplimentare gratuite

Pentru 91% dintre romani principalul motiv care-i determina sa aleaga o anumita benzinarie il constituie existenta serviciilor suplimentare gratuite, precum umflarea cauciucurilor sau spalarea parbrizului, arata un studiu realizat de compania austriaca specializata in domeniul relatiilor cu clientii 4Service Group.

Studiul a fost efectuat in luna mai de compania 4Service Group, pe un esantion total de 450 de persoane din Romania, Polonia, Bulgaria si Turcia. Esantionul pentru Romania a fost de 249 de soferi, potrivit News.ro. In schimb, doar 26% dintre soferii romani aleg benzinaria in functie de apropiere si doar 23% au indicat promotiile ca factor diferentiator. Spre deosebire de polonezi, doar 5% dintre soferii romani opresc la o benzinarie doar pentru ca exista acolo si o cafenea sau un magazin alimentar.

“In ceea ce priveste calitatea serviciilor, romanii apreciaza cel mai mult atitudinea activa si interesul pentru client. Peste 76% dintre respondenti au indicat aceste calitati ale angajatilor, urmate de politete si bunavointa. In schimb, soferii bulgari sau cei polonezi pun politetea pe primul loc, iar cei turci acorda cel mai mult atentie competentei si rapiditatii angajatilor de la benzinarii”, se mai arata in studiu.

Legat de cele mai mari probleme din benzinarii, circa 85% dintre soferii romani se plang ca statiile de alimentare cu carburanti au wc-uri murdare, iar in multe cazuri acestea lipsesc cu desavarsire. Potrivit studiului, 40% dintre soferii romani sunt deranjati de deservirea lenta din benzinarii, iar o treime acuza slaba calitate a carburantului.

Circa 5% dintre soferii intrebati de 4Service Group spun ca li s-a parut ca au alimentat cu mai putin carburant decat aparea pe bonul fiscal. Doar 3% dintre conducatorii auto din Romania nu au intampinat nicio problema in timpul unei opriri la benzinarie. Procentul este asemanator in Turcia si Bulgaria.

Citeste si:
Un combustibil realizat din CO2 din aer ajunge pe piață anul acesta
Un combustibil realizat din...
Citeste si:
Tratament pentru cresterea parului
Tratament pentru cresterea...

Pe de alta parte, o treime dintre soferii polonezi sunt pe deplin multumiti de serviciile din benzinariile lor. In ceea ce priveste modul in care soferii si-ar dori sa arate benzinaria ideala, romanii au preferinte selecte. Astfel, 96% dintre cei care au participat la studiul din Romania spun ca benzinaria ideala ar trebui sa ofere acces Wi-Fi gratuit.

Circa 91% dintre ei vor si servicii aditionale, precum verificarea presiunii cauciucurilor sau spalarea parbrizului. Totodata, 81% dintre soferi sunt de parere ca din benzinaria perfecta nu ar trebui sa lipseasca nici cafeneaua sau o gama variate de produse (77% dintre respondenti).

O cafea buna sau mancarea gustoasa se afla printre preferintele a 70% dintre conducatorii auto chestionati, iar promotiile sunt prioritare pentru 55% dintre ei. 4Service Group este o compania austriaca cu peste 15 ani de experienta in domeniul relatiilor cu clientii.

Citeste si:
Studiu: Vikingii erau și asiatici
Studiu: Vikingii erau și...
Sursa foto: FUN FUN PHOTO / Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri