Miele a vandut peste 150 de frigidere in reteaua de magazine proprii si la comerciantii parteneri din Romania, in prima jumatate a anului in curs, dublandu-si volumele fata de aceeasi perioada din 2016. Produsele Miele sunt comercializate intr-o retea de peste 60 de magazine proprii, exclusive, retele specializate in vanzarile de mobilier de lux si retele si magazine independente de electroIT.

In iunie anul acesta, Miele a inaugurat al treilea sau magazin din Romania, la Constanta. Magazinul este amplasat in centrul istoric al Constantei si expune toate categoriile de produse Miele disponibile in Romania. Investitia totala in magazinul de la malul marii s-a ridicat la 120.000 de euro.

”Magazinul a fost amenajat dupa acelasi concept si design ca si magazinul Miele Point din Bucuresti. Spatiul din Constanta face parte din strategia Miele de consolidare a brandului in Romania si preconizam ca in 2-3 ani acesta va genera aproximativ 5-7% din vanzari. Am ales de aceasta data zona metropolitana Constanta pentru ca este una dintre cele mai mari din Romania, asadar exista potential si ne-am gandit ca este si principala destinatie turistica a romanilor pe timp de vara”, declara, la acel moment, Loredana Butnaru, director Miele Romania.

Anul trecut, Miele Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 24,5 milioane de lei (aproximativ 5,5 milioane de euro), in crestere cu 50% fata de 2015. Cele mai vandute produse au fost aspiratoarele (6.000 de bucati), masinile de spalat rufe si uscatoarele (peste 2.000 de bucati) si masinile de spalat vase.