Astfel, Rusia ramane cea mai importanta piata pentru producatorul vienez FREYWILLE, unde detine 14 buticuri, urmata de China, o piata cu potential mare, desi mult mai mica decat Rusia, unde FREYWILLE opereaza 11 magazine si vizeaza sa se extinda in orasele tertiare.

De asemenea, FREYWILLE intentioneaza sa deschida magazine in mai multe orase din lumea intreaga, dar si shop-uri online, „pentru a crea o mai mare recunoastere a brandului nostru”, spune Dr. Friedrich Wille.

La nivel global, FREYWILLE a inceput operatiunile online in urma cu trei ani. Posibilitatea clientilor de a cumpara online a insemnat o crestere a vanzarilor in toate tarile in care FREYWILLE s-a extins in eCommerce, spun reprezentantii FREYWILLE, insa nu precizeaza procentul.

“Mobilitatea si rapiditatea din mediul online ne ofera noi provocari, dar si oportunitati de a viza noi categorii de clienti, cu nevoi si comportamente diferite. Exista cateva tari in care nu suntem prezenti online, dar incercam sa ne extindem cat mai mult in eCommerce”, a mai declarat Dr. Friedrich Wille.

Magazinul online din Romania a fost printre primele lansate de retaileri in 2014 si reprezinta 10% din cifra de afaceri totala inregistrata de producatorul si retailerul de bijuterii pe plan local. „Suntem foarte multumiti de evolutia shop-ului online, este un procent bun pentru industria de bijuterii”, spune Dr. Friedrich Wille.

In ceea ce priveste dimensiunea business-ului pe plan local, reprezentantii FREYWILLE se declara incantati de feedback-ul primit in piata romaneasca, pe care o considera una promitatoare, cu potential de crestere.

Citeste si:

Pe plan local, FREYWILLE a intrat in 2009, odata cu deschiderea primului magazin pe Calea Victoriei. Trei ani mai tarziu, FREYWILLE a deschis cel de-al doilea magazin fizic din Romania, in Baneasa Shopping City.

„Buticul din Baneasa performeaza mult mai bine din moment ce cumparatorul roman prefera cumparaturile din centrele comerciale in detrimentul comertului stradal”, explica Dr. Friedrich Wille.

FREYWILLE este partener in programul Mastercard Premium & Business din 2012, prin intermediul caruia ofera o reducere de 5% pentru produsele FREYWILLE achizitionate cu un card Gold, Platinum, World, World Elite, Corporate sau Business Mastercard.

Principalul avantaj al unui astfel de parteneriat este oferirea unei experiente de shopping personalizate, care, la randul sau, tinde spre achizitii mai mari.

Cele mai bine vandute articole FREYWILLE in Romania sunt bijuteriile si colectiile inspirate de artisti, precum Homage a Claude Monet, Orangerie si Homage a Gustav Klimt, the Ultimate Kiss. Producatorul de bijuterii emailate vizeaza consumatori interesati de arta din moment ce piesele sale imbina aspecte artistice pentru a accentua personalitatea acestora.

FREYWILLE are o traditie de peste saizeci de ani in productia de bijuterii din email. A luat nastere in 1951 si initial vindea in Austria pentru ca in anii ‘90 Dr. Friedrich Wille, unul dintre fondatorii companiei, sa inceapa procesul de internationalizare si sa deschida primele buticuri in Germania, Marea Britanie si Franta.