Divizia de Produse Profesionale a L’Oreal Romania lanseaza "Salon Emotion", un nou concept de saloane de infrumusetare, care isi propune sa contribuie la cresterea cu peste 20% a consumului de produse si servicii profesionale de infrumusetare.

Programul va fi lansat cu un pilot in Romania, ce in prima etapa va atinge 50 de saloane, urmand ca pana la sfarsitul anului 2018 sa fie extins pana la 200, la nivel national. Scopul proiectului este sa transforme saloanele intr-un spatiu plin de viata, unde femeile sa astepte cu nerabdare sa ajunga. Divizia de Produse Profesionale a L’Oreal Romania investeste, practic, in educatia de afaceri a proprietarilor de saloane, dar si in redecorarea si digitalizarea saloanelor de infrumusetare.

”Inca de la lansarea in Romania a Diviziei de Produse Profesionale, in urma cu 13 ani, ne-am concentrat eforturile pe dezvoltarea de produse inovatoare si performante si pe educarea coaforilor si familiarizarea lor cu ultimele trenduri in coafura. Astazi vedem cum evolutia tehnologiilor, a mediului digital si social media schimba nevoile consumatorilor. Daca pana de curand decizia de cumparare a produselor si serviciilor unui salon de infrumusetare depindea doar de calitatea acestora, acum clientele isi doresc o experienta completa, vor sa patrunda intr-un spatiu modern si conectat”, a spus Ruxandra Gabudean, director general al Diviziei de Produse Profesionale a L’Oreal Romania.

La baza demararii proiectului stau cateva studii care arata ca:

  • 76% dintre femeile din Romania merg la salon;
  • O data la 2 luni este frecventa medie a vizitelor la salon;
  • 70% dintre femei se simt nelinistite cand intra in salon pentru prima data;
  • 51% dintre femei se simt grabite de personalul din salon.

Pe parcursul proiectului de redefinire si transformare a saloanelor in ”Salon emotion”, proprietarii acestora vor primi sprijin personalizat, de la sfaturi si planuri, pana la elemente pentru transformarea fizica a saloanelor, cum ar fi motion windows, connected mirrors sau ecrane digitale.

Sursa foto: Shutterstock/Anna Baburkina

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri