Divizia de Produse Profesionale a L’Oreal Romania lanseaza "Salon Emotion", un nou concept de saloane de infrumusetare, care isi propune sa contribuie la cresterea cu peste 20% a consumului de produse si servicii profesionale de infrumusetare.

Programul va fi lansat cu un pilot in Romania, ce in prima etapa va atinge 50 de saloane, urmand ca pana la sfarsitul anului 2018 sa fie extins pana la 200, la nivel national. Scopul proiectului este sa transforme saloanele intr-un spatiu plin de viata, unde femeile sa astepte cu nerabdare sa ajunga. Divizia de Produse Profesionale a L’Oreal Romania investeste, practic, in educatia de afaceri a proprietarilor de saloane, dar si in redecorarea si digitalizarea saloanelor de infrumusetare.

”Inca de la lansarea in Romania a Diviziei de Produse Profesionale, in urma cu 13 ani, ne-am concentrat eforturile pe dezvoltarea de produse inovatoare si performante si pe educarea coaforilor si familiarizarea lor cu ultimele trenduri in coafura. Astazi vedem cum evolutia tehnologiilor, a mediului digital si social media schimba nevoile consumatorilor. Daca pana de curand decizia de cumparare a produselor si serviciilor unui salon de infrumusetare depindea doar de calitatea acestora, acum clientele isi doresc o experienta completa, vor sa patrunda intr-un spatiu modern si conectat”, a spus Ruxandra Gabudean, director general al Diviziei de Produse Profesionale a L’Oreal Romania.

La baza demararii proiectului stau cateva studii care arata ca:

  • 76% dintre femeile din Romania merg la salon;
  • O data la 2 luni este frecventa medie a vizitelor la salon;
  • 70% dintre femei se simt nelinistite cand intra in salon pentru prima data;
  • 51% dintre femei se simt grabite de personalul din salon.

Pe parcursul proiectului de redefinire si transformare a saloanelor in ”Salon emotion”, proprietarii acestora vor primi sprijin personalizat, de la sfaturi si planuri, pana la elemente pentru transformarea fizica a saloanelor, cum ar fi motion windows, connected mirrors sau ecrane digitale.

Citeste si:
Ce planuri are Vanya Panayotova pentru L'Oreal Romania
Planurile Vanyei Panayotova...

Sursa foto: Shutterstock/Anna Baburkina

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Profi vrea să preia o parte din angajații disponibilizați din retail
Setari Cookie-uri