ZebraPay devine SelfPay, dupa un 2017 in care a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de peste 25%. Ce estimari ambitioase au pentru 2018

Zebrapay devine SelfPay in urma unui proces de rebranding in valoare de 350.000 de euro, dupa ce, in anul 2017, a inregistrat o cifra de afaceri de 66,3 milioane de lei, in crestere cu 26,7% fata de anul anterior, conform declaratiilor oferite de catre Adrian Badea, CEO al companiei, in cadrul unei conferinte de presa.

“Businessul nostru a trecut la nivelul urmator, asa ca am simtit nevoia de schimbare pentru a ne diferentia mai clar fata de competitie. Noua identitate de brand, adaugarea de servicii noi si conceptul de «statie de plata», mult mai usor de identificat in randul clientilor nostri, ne determina sa anticipam in 2018 o crestere de cel putin 70% a cifrei de afaceri si a numarului de tranzactii comparativ cu anul trecut”, a declarat Adrian Badea, CEO al SelfPay.

Inscrie-te gratuit la Future Banking si vei avea ocazia sa afli mai multe despre unele dintre cele mai inovatoare startup-uri fintech din Europa, care vor urca pe scena evenimentului organizat de wall-street.ro pe 10-11 mai.

In anul 2017, compania a procesat plati in valoare de 653,3 milioane lei, inregistrand o crestere de 33% fata de anul precedent. Numarul de tranzactii procesate anul trecut a crescut cu 19%, de la 6,3 milioane in 2016, la 7,5 milioane in 2017. Clasate pe categorii, 46% dintre platile procesate in 2017 au fost catre plata facturilor, 11% catre e-money, 32% catre prepaid telecom si 6% catre viniete.

Din valoarea totala a platilor procesate, 20 de milioane de lei au mers catre cumpararea de criptomonede in 2017, acestea fiind incadrate in categoria e-money.

In ceea ce priveste profitul companiei realizat la nivelul anului 2017, Adrian Badea precizeaza ca este cel mult la nivelul anului 2016 (41.840 de euro), cand compania a reusit sa treaca pe profit dupa 5 ani consecutivi de pierderi.

Pentru anul 2018, reprezentantul companiei estimeaza o crestere de 80% a sumelor procesate si un avans al cifrei de afaceri de 70% fata de 2017.

Reteaua SelfPay cuprinde 3.000 de statii de plata, amplasate in peste 750 de localitati din tara. Compania pune la dispozitia clientilor mai mult de 100 servicii, printre care se numara plati facturi, rovinieta, rate credit, plati intretinere, reincarcare eletronica, plati online, e-money, donatii, bilete de tren si bilete la spectacole.

Citeste si:
Care sunt tendintele in industria terminalelor de plata self-service
Plata prin intermediul...

Despre autor
Armand Iliescu
Armand s-a alăturat echipei Wall-street.ro în anul 2016, an în care a și finalizat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion . De-a lungul timpului a acoperit domenii precum FinTech, Finanțe-Bănci și Fiscalitate. A pus umărul timp de patru ani la consolidarea proiectului Future Banking , dedicat industriilor FinTech și digital banking, din poziția de Head of Growth. Tot în cadrul aceluiași proiect a dat startul emisiunii FinTech Friday,...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri