Clara Rotescu este speaker la Fashion ROute, conferinta de business dedicata industriei textile si retailului de fashion ce are loc pe 8 iunie, la hotel Sheraton. Vino sa o asculti alaturi de alti experti ai industriei de fashion! Detalii, aici.

De la corespondent de razboi, redactor monden, consilier politic sau strateg de campanii de comunicare in fashion, Clara Rotescu si-a gasit „drumul” in design vestimentar. A intrat in contact cu lumea modei dupa ce a inceput sa lucreze cu Ovidiu Buta pentru Romanian Fashion Week, insa pasul decisiv a fost facut la indemnul sotului sau, care a incurajat-o sa renunte la strategii de imagine pentru alte branduri de moda si sa lanseze un brand propriu.

„Sunt putin mai old style asa ca am inceput cu doua magazine, in Bucuresti si in Constanta, unde vindeam atat creatiile proprii, cat si articolele altor designeri”, povesteste Clara la Profesionistii in Retail. A renuntat la magazinul din Mamaia dupa cinci ani, iar cel din Bucuresti a fost inchis in urma tragediei provocate de incendiul de la Colectiv, cand mai multe spatii comerciale au fost inchise si s-a indreptat catre export.

Astazi, brandul MIAU by Clara Rotescu este prezent la cele mai mari targuri de fashion din lume, prin intermediul programelor derute de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, insa antreprenoarei nu i-a fost usor sa iasa la export.

Urmareste integral emisiunea Profesionistii in Retail pentru a afla cum poate un brand romanesc de fashion sa iasa in afara granitelor, experienta si provocarile intampinate de antreprenoarea Clara Rotescu.