Lansata la finalul lunii aprilie a acestui an, platforma doraly.ro expune in prezent 126 comercianti, care vand, pe rafturile virtuale, peste 16.000 de produse electrice si de iluminat, articole pentru casa si gradina, bricolaj, scule, unelte si decoratiuni. Gama de articole se extinde in fiecare zi, iar platforma va cuprinde, pana la sfarsitul anului, peste 100.000 de produse, potrivit reprezentantilor Doraly Expo Market din Afumati.

Magazinul doraly.ro a investit in toate facilitatile necesare pentru gazduirea a 550 de importatori, producatori si distribuitori, chiriasi ai spatiilor Doraly Expo Market din Afumati, pregatiti sa-si comercializeze produsele si in piata online.

”Am adaptat doraly.ro nevoilor specifice ale chiriasilor din spatiile Doraly, astfel incat fiecare comerciant sa aiba sansa sa-si creasca vanzarile, prin acest nou canal digital, fara sa faca eforturi. Le punem la dispozitie, dincolo de platforma online functionala, un serviciu propriu de asistenta a clientilor, o structura logistica care faciliteaza o singura expeditie, chiar si atunci cand clientul comanda de la mai multi comercianti simultan si spatii de depozitare pentru crearea stocurilor-tampon, care le permit fluidizarea procesului de vanzare”, spune Alexandru Rusu, CEO Doraly.

In plus, comerciantii beneficiaza de un partener fair-trade, care le asigura o piata libera in online, datorita faptului ca doraly.ro nu vinde produse proprii. Astfel, cei inscrisi pe platforma concureaza doar intre ei, isi pot proteja produsele si isi pot controla propria politica de preturi, potrivit reprezentantilor Expo Market Doraly din Afumati.

Alexandru Rusu Doraly

Doraly Expo Market investeste...
Citeste si: Doraly investeste 5 milioane de euro in extinderea parcului comercial

”Produsele comerciantilor sunt promovate prin propria noastra infrastructura de marketing, in care investim continuu; un alt avantaj pe care pe acest gen de marketplace il ofera e efectul de piata, care le dezvolta business-ul prin asocierea produselor fiecaruia cu altele, complementare, ale altui comerciant; noi le promovam impreuna si ambii isi cresc, in consecinta, volumul de vanzari. E important ca si comerciantii romani sa inteleaga influenta volumelor in business si digitalizarea – daca raman conservatori, raman pe raft”, explica Alexandru Rusu, CEO Doraly.

Comerciantii din Expo Market Doraly, afaceri de 780 mil. euro in 2017

Cifra de afaceri totala a firmelor care isi desfasoara activitatea in spatiile comerciale din Expo Market Doraly si se pregatesc sa-si vanda produsele si pe internet insumeaza peste 780 de milioane de euro, in crestere cu 8,5% fata de anul precedent.

Cresterea a fost generata in special de deschiderea mai multor magazine in sistem cash & carry, cum ar fi pavilionul X3, specializat in produse alimentare si bauturi. In 2017, segmentul cash & carry din cadrul Doraly a inregistrat in sine o crestere de 38% a cifrei de afaceri, semnificativ mai importanta decat media generala a parcului comercial, potrivit reprezentantilor Doraly Expo Market din Afumati.

De altfel, de la inceputul anului trecut, suprafata totala a spatiilor de acest tip din cadrul complexului a crescut cu 132%, pana la 25.000 de metri patrati, cat ocupa in prezent. Prin urmare, in primul semestru al anului 2019, reprezentantii Doraly isi propun deschiderea a doua noi pavilioane in segmentul cash & carry, in zona cea mai vizitata, cu acces direct din DN2.

Expo Market Doraly se extinde...
Citeste si: Expo Market Doraly vrea sa deschida spatii comerciale in Cluj si Iasi

Cele 31 de pavilioane ale Doraly sunt vizitate in fiecare an de peste trei milioane de clienti, persoane fizice si revanzatori. Oficialii companiei se asteapta la cresterea numarului de vizitatori, datorita repozitionarii parcului comercial catre comertul de tip cash&carry si retail.

Odata cu deschiderea pavilionului X3, cu o suprafata totala de 4.200 de metri patrati, suprafata inchiriabila totala a ajuns la 84.000 de metri patrati. Pana in 2020 sunt estimate investitii totale de aproximativ 12 milioane de euro, directionate catre extinderea suprafetei comerciale cu inca 12.000 de metri patrati si modernizarea pavilioanelor existente.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
5 detalii care pot asigura succesul unui cabinet stomatologic